• Anonym (Varför?)

Varför kom han mitt i natten?

Jag var i Stockholm på besök i lördags och en man började skriva på en dejtingapp.

Han ville ses nästa vecka skrev han först men när jag skrev att jag var på besök bara och åker hem på söndag så ville han ses samma kväll. Och jag var ju självklart på eftersom han var väldigt snygg.

Han frågade hur kvällen gick och då var jag med tjejkompisar på klubb. 

Han undrade vem som flörtade med mig och skrev att ingen ska våga röra mig. Jag fattade att han skämtade för ingen kan väl bli svartsjuk över någon man aldrig har träffat.

Vi skriver lite fram och tillbaka. Och när klubben stänger 3 så skriver han att han vill ses. Jag frågar vad han vill hitta på. Han skriver att han vill hälsa på mig innan jag åker hem. Han undrar vart hotellet ligger. Jag berättar det så han åker dit skriver han och väntar i sin bil.

När jag kommer dit skriver han att jag ska gå till höger om entrén. Han hade ju parkerat bilen så diskret. Han kommer ut ur bilen och vi står och pratar. Han tycker det är kallt och frågar om vi kan gå in i bilen så vi gör det.

I bilen ställer han mig en miljon frågor.
    Hur många relationer jag har haft i mitt liv. Om jag röker. Om jag snusar. Om jag brukar resa. Hur många killar jag har träffat sen jag kom till Stockholm. Och om receptionen på hotellet är bemannat. 
    Han säger att han inte bor själv. Jag frågar om han har fru och barn han skrattar och säger att han inte har det.

Jag upplever honom som lite blyg / tillbakadragen.
    Jag frågar honom om jag får ta på hans hand. Han säger att det går bra så vi håller varandras hand.

Jag frågar honom om han vill följa med till hotellet. Han satt och funderade och jag upplevde det först som att han ville men sen började han vackla och säger att klockan är mycket och att han är trött. Jag tjatade lite på honom och sa kom igen flera gånger men han ville inte.

Innan jag går ut ur bilen säger han att jag får höra av mig när jag är tillbaka till Stockholm igen. Och att han skickar sin Snapchat till mig i appen.

Jag går in till hotellet och står där. Han åker iväg efter några minuter.

Dagen efter skriver jag och hoppas att han kom hem ordentligt. Han skriver att jag är så söt och att han var på väg att somna på vägen hem så han stannade vid en mack och käkade. 
    Jag skriver att han kunde ju ha sovit hos mig så han slapp köra så sent. Han skriver att jag har rätt och undrar när jag åker hem. Jag skriver när jag åker hem och han skriver trevlig resa. Sen var det inget mer med det.

Men vad gick snett egentligen?

Träffar man någon mitt i natten då vill man väl ligga? Eller har jag fel? Varför kom han ens? Han kanske backade han när jag sa att hotellet var bemannat? Han kanske blev för nervös?

Eller hade det med mig att göra? Men han visste ju redan hur jag såg ut. Jag hade ju nytagna bilder på min profil.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Varför kom han mitt i natten?
  • Pehrmedh
    Anonym (Allvarligt?) skrev 2026-04-16 18:27:06 följande:
    Eller vinballe? 
    Var det inte så att han körde till mötesplatsen och då får vi hoppas på att det inte berodde på så kallad "vinballe".
  • Anonym (Hmhm)
    Anonym (Varför?) skrev 2026-04-16 18:48:58 följande:
    Ja men snälla du. Jag kan inte kolla upp det. Jag vet inget om honom. Jag vet inte ens vad han heter..
    Exakt, du ville ha ett ligg, han tyckte inte du var attraktiv, sexig nog för det irl, ha ärliga bilder utan  filter så kanske du lyckas nästa gång.
  • Anonym (Allvarligt?)
    Ja men snälla du. Jag kan inte kolla upp det. Jag vet inget om honom. Jag vet inte ens vad han heter..
    Du kanske kollade regnumret på bilen? 
  • Anonym (Allvarligt?)
    Pehrmedh skrev 2026-04-16 23:17:17 följande:
    Var det inte så att han körde till mötesplatsen och då får vi hoppas på att det inte berodde på så kallad "vinballe".
    Hoppas kan man alltid. Men säkra kan vi inte vara. 
  • Anonym (Märkligt)
    Verkar väldigt konstigt du vet inte ens hans förnamn eller syftar du på hans efternamn?
  • Anonym (m)
    Anonym (Märkligt) skrev 2026-04-17 11:17:08 följande:
    Verkar väldigt konstigt du vet inte ens hans förnamn eller syftar du på hans efternamn?
    Men vad hjälper enbart ett förnamn för att kunna kolla upp någon i Stockholm?
  • Anonym (Allvarligt?)
    Anonym (m) skrev 2026-04-17 15:50:59 följande:
    Men vad hjälper enbart ett förnamn för att kunna kolla upp någon i Stockholm?
    Regnumret på bilen kan eventuellt hjälpa.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (m)
    Anonym (Allvarligt?) skrev 2026-04-17 17:11:23 följande:
    Regnumret på bilen kan eventuellt hjälpa.
    Ja, fast det var inte vad jag frågade.
  • Anonym (m)
    Goneril skrev 2026-04-17 17:33:43 följande:
    En främling, du vet inte ens vad han heter. Kan upplevelsen vara värd den risk du utsätter dig för? Hur vet du att du får ut något av det hela? Leveransgaranti? Du har väl livförsäkring? Antagligen gnolar du Carolas gamla låt "främling" under tiden som du konsumerar upplevelsen, men sen då? Ponera att han inte slog ihjäl dig, känns det ändå inte lite tomt efteråt? Nån har fått entrébiljett till ens kropp, gratis inträde, nån vars namn man inte vet, nån som man högst sannolikt inte träffar igen, eller brukar du göra det, TS? Söka upp dina ONS efteråt? Farlig livsstil, bättre att sitta hemma och läsa en god bok, eller varför inte lite tantsnusk? Det får du inte klamydia av.
    Gratis inträde och tomt efter? Varför utgår du ifrån att TS själv inte hade fått ut vad hon behöver av upplägget? Tänker du att TS fungerar som du själv kanske?
  • Goneril
    Anonym (Allvarligt?) skrev 2026-04-17 19:43:07 följande:
    Men herregud, vad du är på TS! Vad har du med hennes sexliv att göra? Har hon bett om dessa råd och fördömanden? Klamydia kan man få oavsett hur mycket man vet om den andre och dessutom finns det kondomer. TS är (förhoppningsvis) vuxen och behöver nog ingen ny morsa. Du låter extremt avundssjuk och bitter. Sitt du och onanera över dina historieböcker så slipper du gonorré. 
    Du skriver en massa konstigheter, vi talar inte om mig, vänligen gå inte till personangrepp, funderar på att anmäla ditt inlägg. Här handlar det om ett farligt beteende, att kliva in i en  bil för att träffa en främling. De flesta i tråden är ense om det olämpliga och farliga i detta. 
  • Anonym (f)
    Goneril skrev 2026-04-18 18:11:51 följande:
    Du skriver en massa konstigheter, vi talar inte om mig, vänligen gå inte till personangrepp, funderar på att anmäla ditt inlägg. Här handlar det om ett farligt beteende, att kliva in i en  bil för att träffa en främling. De flesta i tråden är ense om det olämpliga och farliga i detta. 
    Det finns olämpligt och farligt beteende men det finns också ett beteendeproblem som vissa lider av där de går på alldeles för hårt + dömer utefter sin egen "perfektion".
  • Anonym (Allvarligt?)
    Om du vill visa omtanke om TS uttrycker du dig väldigt konstigt! Som det att hon ska läsa tantsnusk så hon inte får klamydia. Låter det trevligt, tycker du? När jag skriver på samma sätt till dig så tänker du anmäla mitt inlägg för personangrepp. Då är det väl ditt eget inlägg du borde anmäla i så fall. 

TS är nog medveten om riskerna. Och flera i tråden har redan påtalat det - utan att uttrycka sig så otrevligt och dömande som du. 

Du vet väl ingenting om ifall TS tycker att det känns tomt efter ett ONS eller om hon brukar träffa killarna igen? Hon kan nog avgöra själv om hon tycker att det är värt det i så fall. 

TS är nog för ung för att "gnola" på gamla Carola-dängor från 80-talet. Och "god bok" är ett jäkla tönt-uttryck, enligt min mening. 
  • Jemp

Det finns absolut risker (dels att träffa okända, men också alla röda flaggor hos just den här mannen) i ts handlingar. 

Men att vilja ha ety ONS är inte ett av dem, kritiken det handlar om dina preferenser och dömande. 

• Goneril
    Jemp skrev 2026-04-23 14:54:00 följande:

Det finns absolut risker (dels att träffa okända, men också alla röda flaggor hos just den här mannen) i ts handlingar. 

Men att vilja ha ety ONS är inte ett av dem, kritiken det handlar om dina preferenser och dömande. 

Håll mina preferenser utanför diskussionen, de har ingenting med den här tråden att göra, alls. Vad säger att ONS inte kan vara farliga? Det kan de förvisso vara eftersom det handlar om okända män. 
  • Anonym (Allvarligt?)
    Goneril skrev 2026-04-23 19:00:06 följande:
    Håll mina preferenser utanför diskussionen, de har ingenting med den här tråden att göra, alls. Vad säger att ONS inte kan vara farliga? Det kan de förvisso vara eftersom det handlar om okända män. 
    Återigen, man kan uttrycka sin oro på olika sätt. 
Svar på tråden Varför kom han mitt i natten?