• Anonym (43 årig man)

Hur skriver jag sexiga meddelanden?

Jag har träffat en ny kvinna!!! Tyvärr bor vi långt ifrån varandra och kan bara träffas sällan. Igår sa hon att hon gärna tog emot sexiga meddelanden då och då och att hon gillade sexting. Det är jag inte bra på och vill gärna att tips! Vad gillar ni kvinnor???? Och ni män som skickar till era fruar eller sambos, vad har ni skrivit eller skickat som hon ni skickade till verkligheten gillade? Jag vill inte att hon ska tänka att jag är porr-skadad. Och jag vill inte fråga henne då det känns som att det förstör lite av grejen tror jag?!?!

• Svar på tråden Hur skriver jag sexiga meddelanden?
  • Anonym (Patricia)

Problemet är att alla är olika och gillar olika saker så du får helt enkelt prova dig fram på vad just HON skulle uppskatta.

Ni har ett aktivt sexliv antar jag så plocka nånting därifrån som du vet tänder henne och försök förmedla det i text. 

Eller ta lite lättklädda bilder och se vad du får för reaktion.  

• KimLinnefeldt

Försök att inte vara porrig, utan mer erotisk och poetisk.

Såg ditt avtryck i kudden och bara tänkte på dig.

Kan känna din doft i mig.

Mina läppar mot din högra ljumske.

Vill ha hela dig, kropp och själ.

Låg kar i sängen och halvsov i morse, och såg dig, din kropp, ditt leende, din mjukhet.

mm

• Anonym (Gemensamt)

Bygg upp och starta försiktigt skulle jag säga. Det är ett gemensamt projekt, du behöver inte skriva en porrnovell. Och skippa poesin som någon föreslog, såvida du inte är en poet förstås. Det ska vara enkelt och DU. Släng in en liten trevare om att du saknar hennes kropp mot din eller liknande och ta det därifrån.

• Anonym (Kryckman)

Bild på ett riktigt praktstånd fungerar 9 gånger av 10.

• Anonym (43 årig man)

Tack för tipsen! om det är fler som vill ge tips? 
    Skäms
    jag skickade ett trevande meddelande till henne idag! 

• UngGubbeinorr

Starta med en fantasi om när ni möts igen, någon av er har rest långt. Ni kommer hem, kramas.. men vänta, jag behöver en dusch, så du får nåt rent på dig Lämna sedan över till henne att skriva en snutt på fortsättningen..

• Albinmalte

Ts, det spelar ingen roll vad du skriver. Hon kommer
    förmodligen tycka att du är porrskadad. 

Det är tyvärr så  alla kvinnor tycker att vi män är porrskadade snuskhummrar.

• UngGubbeinorr
    Albinmalte skrev 2026-05-05 01:57:01 följande:

Ts, det spelar ingen roll vad du skriver. Hon kommer
    förmodligen tycka att du är porrskadad. 

Det är tyvärr så  alla kvinnor tycker att vi män är porrskadade snuskhummrar.

En rätt sunkig inställning mot kvinnor, som troligen lyser igenom så fort du försöker ens ordväxla, säger mer om dig än kvinnor i almännhet, det är därför du blir utan. Nej, kvinnor tycker inte att män generellt är porrskadade. Kvinnor bryr sig visst om hur du formulerar dig, precis som män gör, som jag gör nu. 

I stora drag är det ingen större skillnad på kvinnor å män, vi tycker å reagerar tämligen lika. Möjligen överlag att kvinnor reagerar lite mer på hur de känner kring något och män lite mer kyligt logiskt, observera ordet lite. 

Tänk dig att en bög stöter på dig, fundera över din reaktion..
  • Anonym (AB)

Fråga Grok om lite tips. Börja inte för hårt och porrigt, utan lite mer mjukt och erotiskt.

• Anonym (Rut)
    KimLinnefeldt skrev 2026-05-04 17:02:26 följande:

Försök att inte vara porrig, utan mer erotisk och poetisk.

Såg ditt avtryck i kudden och bara tänkte på dig.

Kan känna din doft i mig.

Mina läppar mot din högra ljumske.

Vill ha hela dig, kropp och själ.

Låg kar i sängen och halvsov i morse, och såg dig, din kropp, ditt leende, din mjukhet.

mm

Om hon har bett om sexting så är detta alldeles för mesigt.

Jag älskar när min kille skriver typ jag vill knulla dig bakifrån och spruta på din rumpa 
Svar på tråden Hur skriver jag sexiga meddelanden?