• Anonym (Maj)

Penetrerande är aldrig skönt

Jag är en kvinna som varit sexuellt aktiv med en man i snart ett år men jag har ett problem som aldrig verkar bli bättre. Varenda gång vi ska ha ha penetrerande känns det trångt gör ont eller obehagligt inuti på något sätt. Jag vet inte varför. I början när jag var ny oerfaren var det en sak men trots att jag kommit innan och haft mycket lust är det ändå obehagligt när han för den ut och in antigen direkt eller efter en kort stund. Vi har oftast haft utanpå för att det inte ska vara obekvämt för mig men han njuter knappt av sexet längre då det inte är samma känsla som inuti för honom. Vill ju att han också ska njuta. Hur har ni som haft detta problemet löst det?

• Svar på tråden Penetrerande är aldrig skönt
  • Anonym (i)
    Andreas1235 skrev 2026-05-10 17:03:43 följande:

Och jag är rädd för att tjejen inte skulle få in hela 😃

Tur att du är evigt singel.
  • New  Dawn
    Anonym (Damen) skrev 2026-05-10 17:02:33 följande:
    Det låter så krångligt med din beskrivning. Min hjärna gör det jobbet av sig själv medan jag sitter i bilen på väg till kärleksmötet.

Jag antar att jag är lite annorlunda än snittet men har jag bara lust till en man så flödar jag.
    Va? Hur tänkte du nu?
    Det där sker så klart automatiskt. Har man lust och blir kåt, är det vad som sker. Vad är det krångliga? Jag förstår inte.

Dessutom skrev du ju nyss om glidmedel. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Damen)
    New Dawn skrev 2026-05-10 18:23:43 följande:
    Va? Hur tänkte du nu?
    Det där sker så klart automatiskt. Har man lust och blir kåt, är det vad som sker. Vad är det krångliga? Jag förstår inte.

Dessutom skrev du ju nyss om glidmedel. 
    Det lät på dig (och på vissa andra) som kvinnor skulle behöva en halv evighet att bli redo för sex med en rejäl karl. Jag upplever inte att så är fallet.

Och jag skrev att jag inte haft något behov av glid före 50, ja. Och även sen var det inte för vanligt sex. Oskyldig
  • Anonym (Nightstride)
    Anonym (Damen) skrev 2026-05-10 18:29:33 följande:
    Det lät på dig (och på vissa andra) som kvinnor skulle behöva en halv evighet att bli redo för sex med en rejäl karl. Jag upplever inte att så är fallet.

Och jag skrev att jag inte haft något behov av glid före 50, ja. Och även sen var det inte för vanligt sex. Oskyldig
    Nu funkar väl kvinnor olika och jag känner bara min egen. Men när hon är våt och "redo" där nere, så är hon fortfarande långt ifrån där hon är när jag är färdig med förspelet.

I det tidiga läget kan jag lätt få in kuken, men det är nära mellan att hon tycker att det knappt känns att jag är i henne och att det gör ont för henne för att jag går för djupt eller har fel vinkel.

I det senare läget pulserar mynningen och hon är så svullen att det är ett påtagligt motstånd att pressa in bara ett finger. Det är på allvar svårt att pressa in kuken för att mynningen är så svullen och trångt, men när den väl går in kan hon varken vara stilla eller tyst. Då kan jag köra på hur djupt och och hårt jag vill utan att det gör ont för henne, allt är bara skönt. 
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Damen) skrev 2026-05-10 18:29:33 följande:

Vi är alla såklart olika. Jag har haft "rejäl karl" där jag blöder ordentligt varje ggn vid sex, oavsätt hur kåt och blöt jag varit.

Om du är större anatomiskt är det såklart mindre problem med rejäla doningar.

Jag är väldigt kåt av mig och behöver ingen evighet någonsin, är multipel och kan komma inom 30 sek från helt ouppvärmd. Och när du är redo för sex (av dina tankar som då är ditt förspel) har allt det där hänt - att din vagina blivit större, svullen,våt.

I TS fall verkar det vara antingen efter orgasm känslighet eller kanske vaginism. Var sitter det obekväma, i klitoris eller inuti vaginan? 
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Nightstride) skrev 2026-05-10 18:40:22 följande:
    Nu funkar väl kvinnor olika och jag känner bara min egen. Men när hon är våt och "redo" där nere, så är hon fortfarande långt ifrån där hon är när jag är färdig med förspelet.

I det tidiga läget kan jag lätt få in kuken, men det är nära mellan att hon tycker att det knappt känns att jag är i henne och att det gör ont för henne för att jag går för djupt eller har fel vinkel.

I det senare läget pulserar mynningen och hon är så svullen att det är ett påtagligt motstånd att pressa in bara ett finger. Det är på allvar svårt att pressa in kuken för att mynningen är så svullen och trångt, men när den väl går in kan hon varken vara stilla eller tyst. Då kan jag köra på hur djupt och och hårt jag vill utan att det gör ont för henne, allt är bara skönt. 
    Halleluja!
  • Anonym (Maj)
    Anonym (Olika) skrev 2026-05-10 18:44:23 följande:
    Vi är alla såklart olika. Jag har haft "rejäl karl" där jag blöder ordentligt varje ggn vid sex, oavsätt hur kåt och blöt jag varit.

Om du är större anatomiskt är det såklart mindre problem med rejäla doningar.

Jag är väldigt kåt av mig och behöver ingen evighet någonsin, är multipel och kan komma inom 30 sek från helt ouppvärmd. Och när du är redo för sex (av dina tankar som då är ditt förspel) har allt det där hänt - att din vagina blivit större, svullen,våt.

I TS fall verkar det vara antingen efter orgasm känslighet eller kanske vaginism. Var sitter det obekväma, i klitoris eller inuti vaginan? 
    Inuti
  • Anonym (Juni)
    Anonym (Nightstride) skrev 2026-05-10 18:40:22 följande:

Att det pulserar och är svullet i mynningen och knappt går att få in ett finger trots att hon är våt låter som en nervskada.
  • Anonym (Häpp!)
    Anonym (Juni) skrev 2026-05-10 22:36:22 följande:
    Att det pulserar och är svullet i mynningen och knappt går att få in ett finger trots att hon är våt låter som en nervskada.
    Nervskada???
    Mina kvinnor har haft olika behov av förspel och inta alla har kommit av penetration alls. Mycket vanligare med tunga och fingrar. Knulla är lite överskattat faktiskt.
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Maj) skrev 2026-05-10 22:30:12 följande:
    Inuti
    Då skulle jag kolla upp det hos gyn. Låter inte som det ska vara.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Maj) skrev 2026-05-10 22:30:12 följande:
    Inuti

Visst var du oskuld innan? Jag tyckte också sex gjorde ont i början. Jätteont när jag blev av med oskulden men även gångerna efter det, minns inte hur länge men ett tag. Det blev lättare sen.

Senare i livet när jag hade opererat en förlossningsskada hade jag också ont i början men det blev också bättre med tiden. Jag skulle nog fortfarande inte klara av regelbundet sex med någon som har väldigt grov. 

Sen undrar jag också om det är så att det gör ont i slidväggarna och öppningen liksom eller om det är mer i livmodertappen/ magen/ långt in?  Om det gör ont i livmodertappen / magen så kan ni prova att byta ställning. Jag kan till exempel inte ha vissa ställningar med min partner för han kommer för långt in då, doggy funkar till exempel inte men skeden funkar bra. Jag har bakåtriktad livmoder, kan vara därför jag får ont lättare.

Om det är mer öppningen / slidväggen som gör ont kanske glidmedel kan hjälpa? Och så tycker jag du ska gå till gynekolog också och kolla upp så att det inte är vaginism eller något annat. Vad det än är så finns det antagligen hjälp att få. Och jag tycker inte du ska ställa upp bara för din partners skull, sex ska inte behöva göra ont. 

Svar på tråden Penetrerande är aldrig skönt