• Rhonda Breeze

Oj. Jag är helt skakig.... tror jag är gravid...

Jag blödde lite gran igår och trodde att mensen var på väg. Men i morse (dag 30) hade mensen inte dykt upp och eftersom vi hade ett gravtest kvar sedan tidigare kunde vi inte låta bli att testa. Och det visade med god vilja ett mycket svagt plus! Detta gjorde oss riktigt skakiga och jag gick därför och köpte ett gravtest (RFSUs) på närmsta Pressbyrå. Men det visade naturligtvis negativt....

Men skam den som ger sig. Ikväll åkte vi in till stan och köpte nya gravtester. För att vara på den säkra sidan köpte vi två analoga tester från CB och tre digitala. (!)

Pojkvännnen är nu utnämnd till testledare har nu lagt upp ett testshema och jag har fått använt ett analogt test ikväll som tack o lov visade positivt. Och imorgon ska vi testa ett digitalt. Det låter helt sjukt när jag skriver detta... *fniss*

För att göra en lång historia kort: Jag tror att jag är gravid! Detta på 14e försöket och på 3e Pergokuren!

• Svar på tråden Oj. Jag är helt skakig.... tror jag är gravid...
  • Fridolfo

Stort Grattis och lycka till

• amaan

Ingen förtjänar det mer än ni om det är 14e försöket!! Hur har ni orkat. STOOOORT grattis och lyckat till med allt.

• FISK78

Hittade din tråd här oxå Rhonda! Grattis igen! Måste ju vara såååå underbart efter allt j.....a kämpande! Men det är det ju värt när man till slut får ett plus!

Hoppas jag får komma hit nån gång oxå!

Många kramar från oss

• Blir 3 någonsin 4

jättegrattis!!! så roligt!!! :-d

• Blir 3 någonsin 4

Det skulle ju bli en "gladis" så nu försöker jag igen...

• Rhonda Breeze

Det här är ju värsta egokicken att få så här många grattis!

Vad ni är gulliga allihopa!

• Cahela

Jag måste ju oxå skriva ett Grattis till min favorittjej här!!!
    Grattis gumman och massor med kramar igen...

Kyss

• duddi

jätte grattis....allt har sin mening,gud vad kul för er.

• sunny1

Grattis och lycka till! 14 försök.... beundransvärt att ni har orkat!

• Elefant

Det visade ett svagt plus för mig också. Så jag tror att du är gravid. Ett stort grattis!!!

Svar på tråden Oj. Jag är helt skakig.... tror jag är gravid...