• Livia2

Ofattbart ++++!!! skulle starta IVF på torsdag!!

Mirakel kan ske!!!
    Efter 2 års kämpande med väntan på mens, ägglossningar, provsvar och diverse behandlingar så verkar vi vänta barn!! Mot alla odds!! Jag har gjort 4 grav.test och de visar alla samma sak!!!
    Efter utredningar då det visat sig att jag har låga hormonvärden och aldrig någon påvisad naturlig ÄL och min man har få och slöa spemier så var enligt läkarna vårt enda alternativ IVF med icsi, den avancerade metoden.
    Vi skulle påbörja behandlingen nu på torsdag med sprayning!!

Jag hade så ömma bröst förra veckan och hoppades på ÄL och påvisade det ett par dagar.Överlycklig blev jag då jag bara påvisat ÄL med pergo!! sen fick en känsla inom mig att göra ett grav.test och det visade +!!!

Mensen jag fick för 2 veckor sen var jätteklen och konstig, var då orolig att ej få starta sprayningen som planerat men hade inte en tanke på att de blödningarna skulle vara tecken på graviditet!!

Hoppas jag kan sprida glädje och hopp till er alla som kämpar!! Mirakel kan ske!!Ge aldrig upp!!

• Svar på tråden Ofattbart ++++!!! skulle starta IVF på torsdag!!
  • nossral

Blir så glad av att läsa sånt här

Grattis så himla mycket!!Hoppas att allt går bra!

• Meeri K

Livia2, jag brukar tänka "jag väntar barn, inte missfall" och det kan kanske vara några ord på vägen

• Idis 76

Grattis till er som genomgått ett mirakel. det är sådana berättelser som får mig att kämpa vidare, även jag ska väl lyckas bli gravid!!

• jemast

Stort grattis!! Härligt att läsa såna här trådar!! Lycka till!

• maja under eken

Stort GRATTIS!! Å så roligt, vilken saga!

lycka till!

D handlar om NÄR vi blir gravida, inte OM!!
  • Baninis

Skickar massor med grattiskramar till plusset. Varje + jag läser om ger mig energi att kämpa vidare.Lycka till

• Livia2

Tack för alla lyckönskningar!!
    Det värmer så härligt!!! Fortfarande känns det så ofattbart!!
    Konstigt att nu få uppleva sådan total glädje eftersom jag dagen innan jag gjorde grav.testet grät i min mans famn över all rädsla inför ivf. Vi har länge befunnit oss i sorg och försökt att bearbetat att vi inte kunde få barn på egen hand att nu inse att vi är gravida kommer att ta ett tag!!
    Kram till er alla!!

• Alicia05sMamma

Gud va roligt Ett jätte stort grattis & lycka till

• längtar efter familj

STORT jätte-grattis!! Verkligen underbart!

• Setta
    Guuuuud vad HÄRLIGT !!!
    Vilken lycka.. förstår om det e omtumlande då ni inte trodde ni kunde bli gravida..

Grattis till er bägge...
    Och kramar till er alla "tre" Flört
    // Jessie, the mom
Svar på tråden Ofattbart ++++!!! skulle starta IVF på torsdag!!