• Kwela

Någon fler som ej kan sova?

Kan inte sova! Du?

• Svar på tråden Någon fler som ej kan sova?
  • Lilja84

Jag KAN sova , men är ju lite sådär korkad så jag går inte och lägger mig hehe ..
    Min smärtgräns är 3 dygn att vara vaken , för jag är så envis (ínnan jag fick barn) nu skäper jag till mig lite mer .. men inte alltid .. som inatt tex ..

• Nomad

Haha...jag brukar tänka att det blir trevligt när bebis kommer så jag har sällskap på nätterna

• Lilja84

ja men mina barn sover ju på nätterna , så jag har ju inget uppe och göra nu egentligen och  är jag smart (vilket nu är bevisat att jag inte är med tanke på klockan) så borde jag sova också så jag orkar upp runt 6-7 för morgonmatningen (sen somnar sonen om ca 4 timmar) .. och visst kommer jag upp , men inte f*n är jag vaken , känns nästan som det är ett mirakel att sonen får en nappflaska och inte ketchupflaskan på morgonen

• Kladden

Kan inte heller sova..är ledsen och rädd...vakar över min 3 månaders baby hela tiden...

• Vintersaga

Kladden: Varför ledsen och rädd?

• Beckah82

Jag kan inte sova det är så svårt när man sitter fast vid dataskärmen

Skulle jag lägga mig i sängen däremot så är det en helt annan sak

• Millimani

Har inte kunnat sova sen graviditeten. Är uppe till 2-3 varje natt. min dotter är 4 mån. nu och det har inte gått över

• Vintersaga

Millimani: Är det dottern som håller dig vaken, eller är det du som inte kan sova?

• eilenna78

En till.. Har nog lite resfeber.. ska åka till Italien i morgon och deklarationen är inte klar.... Blääää.....

• Vintersaga

Kanske ska vi öppna en sömn-tipstråd...?

Verkar som om vanligaste rådet dock blir att gå bort från datorn och lägga sig **s**

• Millimani

Nej hon sover gott
    Jag tror det är hormonerna som spökar. Så fort jag lägger mig så snurrar bara en massa tankar i huvudet och jag ligger vaken i timmar, så jag sitter uppe istället...

• Vintersaga

eilenna78 : Ha det så bra! Och njut av Italien!!!

Millimani: Har du testat avslappningsband att lyssna på? Eller att få massage?
    JAg har också problem med att tankarna snurrar, och det kom när jag fick barn. Vaknar mycket lättare nu, eftersom jag alltid lyssnar efter lillan. Ibland vaknar jag och "hör henne", trots att hon är helt tyst.

• Millimani

Jo jag har faktiskt börjat med avslappning, lärde mig på Profylaxkursen
    Det funkar faktiskt!!
    Men jag har vänt så på dygnet, det är svårt att vända tillbaka. Har hållt på såhär ett halvår nu...

• Vintersaga

Vände alltid själv på dygnet innan. Men dottern vände tillbaka det! Hon sover som en stock på natten, men är vaken nästan hela dagen!
    Men nu när jag börjat jobba natt och sover förmiddagen efter, är det omöjligt att somna på kvällen. **pust**Och jag behöver min sömn för att orka vara trevlig.

• Sweet rock N roll

Oj trodde inte att det skulle vara folk online längre men se där hade jag fel!

• Sweet rock N roll

Jag med fast kl 06 på morgonen :S

Svar på tråden Någon fler som ej kan sova?