• sabia

en fråga angående akupunktur?????

godmorgon på er:)
    hur många av er gjorde akupunktur å blev gravida?????
    gör akupunktur ont? jag är så nyfiken av att höra hur många av er som har lyckats.
    karmmmmmmmmm

• Svar på tråden en fråga angående akupunktur?????
  • sabia

tack ska du SUNNY1:
    jag vet inte om jag kommer att klara av att sova i kväll.
    vet du om det normalt att en kvinna är sååååå nervös inför en FET?
    jag vet inte det kanske är för för att jag känner på mig att det inte kommer att lyckas, men tack för att du tänker på mig.
    krammmmmmmmmmm på dig

• sunny1

Sabia: det är nog konstigare att inte vara nervös. Jag har också varit väldigt nervig inför mina tidigare fet och det är klart att nästa kommer att bli än jobbigare eftersom jag har förhoppningar om att akupunkturen skall hjälpa! Än så länge har det nog inte funkat eftersom jag hoppades att jag skulle få kortare menscykel och att mensen skulle komma denna veckan men det finns inga symptom än. Å andra sidan sa akupunktören att det kan ta längre tid för vissa och skam den som ger sig..... eller hur! När har ni isättning imorgon? Hoppas, hoppas att allt går bra!
    Kram

• sabia

tack SUNNY1.
    jag ska vara på HS kl: 13:30. jag hoppas bara att den klara av upptining. har haft en jobbig dag idag när jag tänker på det. jag kommer oxå att få besked om de kommer sätta in ett eller två embryon. fastän jag vet redan att det bli bara ett.
    kram

• sunny1

Sabia: skall tänka på dig 13.30! Är du säker på att det bara blir ett? Det kanske verkligen är er tur nu! Försök ta det lugnt och sov så gott som du kan!!!
    Kram

• sabia

tack SUNNY1: jag ska gå å lägga mig när jag känner att jag knappt kan vara vaken.
    jag ska veta imorgon om de går med på att sätta två. jag hoppas å hoppas.
    kram å tack för att ni är så snälla.

• sabia

hej Afrodite, tack:
    nu ruvar jag med två stycken. jag var så nervös när jag kom dit, men till slut gick allt bra.
    jag fick två stycken tillbaka. läkare sa att av någon anledning tinade de upp två stycken av misstag å då fick de sätta tillbaka båda två. jag har gravtest den 11/6 så nu är bara vänta å se.
    kram å tack för att du tänkte på mig.

• afrodite76

Jag skulle besikta min mammas bil idag och när jag kom dit så var det som om något sa till mig att bilen kommer inte gå igenom för att Sabia ska få sin vilja igenom Får väll hoppas att den lilla spöken har rätt, för bilen gick inte igenom

Hejar på dig massor. Se till att VILA mycket nu.

Själv ska jag till bilverkstaden för att fixa till bilen.

• sabia

hej Afrodite jag sa precis det här nu till en annan. trots att jag fick min vilja igenom vågar jag inte vara glad. jag blir så besviken på mig själv.

• afrodite76

Du ska inte bli besviken på dig, det är naturligt att du inte känner glädje eller rättare sagt du vågar inte känna glädje. Har man mötts av motgångar så många gånger så vore det ändå konstigt att inte vara orolig. Låt dig själv känna alla de känslorna du känner, det har du rätt till men du måste lova mig att vila massor.

• sabia

ja, det lovar jag. viken tur jag har för att jag är sjukskriven på grund av att jag bröt ben för ut. så jag är hemma tom den 11/6. samman dag som jag ska gravtesta mig.
    kram

Svar på tråden en fråga angående akupunktur?????