• BimBim o Knorrans Mamma

    buzzador tråden!

    Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

    Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • EmA
    Emmixen skrev 2007-09-25 20:17:31 följande:
    Går det att värva nu igen da? Det står ju inte vem personen blivit tipsad av om man klickar på länken man fick när man blev medlem.. Någon som vet?!
    Nu igen? Det har väl alltid gått, eller? Om du går in på den fliken på buzzadors hemsida så får man ju upp ett mail som går ut med en länk som visar vem som värvat...fast jag förstår nog inte vad du menar iofs? Länken man fick när man blev medlem?
    Mamma till Tindra 070112
  • Emmixen
    EmA skrev 2007-09-26 20:05:08 följande:
    Nu igen? Det har väl alltid gått, eller? Om du går in på den fliken på buzzadors hemsida så får man ju upp ett mail som går ut med en länk som visar vem som värvat...fast jag förstår nog inte vad du menar iofs? Länken man fick när man blev medlem?
    Jag måste ha rört ihop det...
    - www.emmixen.se - Jag har en sjukdom men jag är inte sjuk -
  • Tvåbarnsmamma75

    Idag eller imorgon kommer kaffet!


    /Pernilla, gravid i v 36 och mamma till Arvid född den 14/4 2006
  • lovebuz

    Väntar på mitt kaffe :D just nu ser jag ut som en ost och drömmer ost... men sånt får man ta. Kaffe är min favvo o toklängtar. ;)

  • Majsan70

    Kaffet kom här i dag. NU dricker jui nte jag kaffe alls, men min sambo är väldans glad. Likaså kommer hans kollegor att bli samt mina föräldrar som alla kommer få ta del av det stora testet.

  • Tvåbarnsmamma75
    Majsan70 skrev 2007-10-01 15:24:31 följande:
    Kaffet kom här i dag. NU dricker jui nte jag kaffe alls, men min sambo är väldans glad. Likaså kommer hans kollegor att bli samt mina föräldrar som alla kommer få ta del av det stora testet.
    Vad var det i paketet? *nyfiken*
    /Pernilla, gravid i v 36 och mamma till Arvid född den 14/4 2006
  • Majsan70
    Tvåbarnsmamma75 skrev 2007-10-01 15:37:10 följande:
    Vad var det i paketet? *nyfiken*
    Jag har inte hämtat det ännu. Fick avin förut o sambon tar det på vägen hem.
    Men jag gissar på en massa kaffebönor eftersom det var det vi bestämt oss för....eller sambon då.
  • Tvåbarnsmamma75
    Majsan70 skrev 2007-10-01 15:45:59 följande:
    Jag har inte hämtat det ännu. Fick avin förut o sambon tar det på vägen hem.Men jag gissar på en massa kaffebönor eftersom det var det vi bestämt oss för....eller sambon då.
    Ska bli spännande att se hur många olika sorter det är o så... Jag dricker inte heller så mkt kaffe just nu, men som ogravid ÄLSKAR jag kaffe! Och mina testpersoner lär ju gilla det!
    /Pernilla, gravid i v 36 och mamma till Arvid född den 14/4 2006
Svar på tråden buzzador tråden!