• Fairy77

    Frågor Ang Photoshop del 5

    Här har vi tråden som vi ställer frågor i för Photoshop och även PSP


    Jag vill bara påminna om att det inte är tillåtet att diskutera hur man laddar ner upphovsrättsskyddat material på FL. Alla såna inlägg kommer att plockas bort och medlemmen tilldelas en varning.

    här kommer lite photoshop sidor som man kan kika i
    www.webdesignskolan.com/

    photoshoptips.devello.se/default.asp


    www.moderskeppet.se/
    hette saga o kevin innan
  • Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 5
  • skorpionen80
    Lilu skrev 2007-11-27 17:03:15 följande:
    En fråga Penslarna har jag fattat hur jag läser in i ps men fonterna....hur får jag in dom. Trodde man gjorde på samma sätt men det funkar inte.
    Fonterna installerar du i windows/fonts eller så går du via kontrollpanelen. Det är samma för hela windows.
  • Tjollabolla

    Tack för länken till moderskeppet! Känner att jag lärt mig massor på bara dessa dagarna.

    Men jag måste fråga en sak. Håller på med markering med lasso nu, det är ju lättare att markera om jag zoomar in. Men hur bläddrar jag sen ner bilden utan att släppa lassot? För då går ju det ihop? Och kan jag "Ångra" en liten bit av en markering, tex om handen råkar slinta lite, eller måste jag göraom allt?

    Hoppas på hjääälp!


    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Lilo84
    SaTh skrev 2007-11-27 18:57:57 följande:
    Hur får jag in topaz igen ???
    Har du slut på trial-versionen så måste du köpa det!
    Om du har köpt det så är det bara ladda hem trialversionen och skriva in koden!
    ♥OLIVIA♥
  • SaTh
    Lilo84 skrev 2007-11-27 19:01:33 följande:
    Har du slut på trial-versionen så måste du köpa det!Om du har köpt det så är det bara ladda hem trialversionen och skriva in koden!
    okej, det går inte å ladda hem den igen eller ? :(

    Typ Dc eller nått :P
  • Lilo84
    SaTh skrev 2007-11-27 19:02:11 följande:
    okej, det går inte å ladda hem den igen eller ? :(Typ Dc eller nått :P
    Det ska finnas en crackad version nånstans men den är tydligen helt kass!
    ♥OLIVIA♥
  • Sexymala

    Läs ts bättre nästa gång..

    Jag vill bara påminna om att det inte är tillåtet att diskutera hur man laddar ner upphovsrättsskyddat material på FL. Alla såna inlägg kommer att plockas bort och medlemmen tilldelas en varning.

  • Zebilah

    Hmmm, jag ska göra ett tack kort som ska rymmas på ett A4, och nu undrar jag i vilken storlek man ska spara för att det ska bli som ett A4


    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Jamila ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • NoMatter
    Zebilah skrev 2007-11-27 21:09:48 följande:
    Hmmm, jag ska göra ett tack kort som ska rymmas på ett A4, och nu undrar jag i vilken storlek man ska spara för att det ska bli som ett A4
    Ett A4 är 210×297 mm.
    Jag tänker, alltså är jag.........kvinna.
  • Lilo84
    Zebilah skrev 2007-11-27 21:09:48 följande:
    Hmmm, jag ska göra ett tack kort som ska rymmas på ett A4, och nu undrar jag i vilken storlek man ska spara för att det ska bli som ett A4
    A4 är 20x30 cm
    ♥OLIVIA♥
Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 5