• Fairy77

    Frågor Ang Photoshop del 5

    Här har vi tråden som vi ställer frågor i för Photoshop och även PSP


    Jag vill bara påminna om att det inte är tillåtet att diskutera hur man laddar ner upphovsrättsskyddat material på FL. Alla såna inlägg kommer att plockas bort och medlemmen tilldelas en varning.

    här kommer lite photoshop sidor som man kan kika i
    www.webdesignskolan.com/

    photoshoptips.devello.se/default.asp


    www.moderskeppet.se/
    hette saga o kevin innan
  • Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 5
  • Lilo84
    NoMatter skrev 2007-11-27 21:13:40 följande:
    Ett A4 är 210×297 mm.
    Eller what ever she said!
    ♥OLIVIA♥
  • schatzi
    Lilo84 skrev 2007-11-27 21:15:17 följande:
    A4 är 20x30 cm
    ja eller ett A4 är ett mellan A3 och A5!!!! *asg*  faan va go du är!!!! hihihi
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Kasta inte igelkottar i din egna ballongaffär ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Mita75

    En fråga - varför kan jag inte rotera lagren var och ett för sig med förflyttningsverktyget som jag alltid kunnat - vad har jag kommit åt för inställning? Är det nån som vet?

  • skorpionen80
    Mita75 skrev 2007-11-27 22:50:26 följande:
    En fråga - varför kan jag inte rotera lagren var och ett för sig med förflyttningsverktyget som jag alltid kunnat - vad har jag kommit åt för inställning? Är det nån som vet?
    Ha förflyttningsvektyget valt och titta längst upp under menyraden. Kryssa för "show transform controls". Det finns bara två kryssrutor att fylla i (i min version CS3 iaf) och den andra är Autoselect.
  • Jesster
    SaTh skrev 2007-11-27 19:02:11 följande:
    okej, det går inte å ladda hem den igen eller ? :(Typ Dc eller nått :P
    Nej tyvärr, det enda är att du köper det nu.
    ..:: Kärlek ::..
  • Jojo 28

    Kanske en dum fråga, är nybörjare. Har hittat ett julmotiv med en tomte som bakgrund. Jag beskär den och ska sedan dra över den till bilden men då visas det en rund cirkel med ett streck i betyder det då att jag inte kan lägga dit bilden och hur gör jag för att få dit den?

    Hoppas att någon kan svara

  • Jojo 28

    Bilden som jag vill använda är i mitt galleri på standard och bilden på mina barn som jag vill ha in är under fliken noah & theo och den är svart vit

  • car
    Jojo 28 skrev 2007-11-28 21:19:04 följande:
    Kanske en dum fråga, är nybörjare. Har hittat ett julmotiv med en tomte som bakgrund. Jag beskär den och ska sedan dra över den till bilden men då visas det en rund cirkel med ett streck i betyder det då att jag inte kan lägga dit bilden och hur gör jag för att få dit den?Hoppas att någon kan svara
    prova kopiera och klistra istället för att dra bilden
  • Moosan
    Jojo 28 skrev 2007-11-28 21:22:05 följande:
    Bilden som jag vill använda är i mitt galleri på standard och bilden på mina barn som jag vill ha in är under fliken noah & theo och den är svart vit
    phpmkfuy5 kopiera.jpg
    nåt sånt här du tänkt dig??
    fd majbarn
  • Jojo 28

    Car det kommer upp när jag ska dra bilden över till den andra bakgrunden att kunde inte fullfölja begäran eftersom lagret är låst vad menas med det?

Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 5