• Mullvaden

    Ny damklubbstråd!!!

    Då träffas vi här i fortsättningen...

  • Svar på tråden Ny damklubbstråd!!!
  • sommarlek

    Hej och god fortsättning JAAAAAAAAA....nu måste vi ses!!! jag kan nog vilken av dagarna som helst.

    ps.....om allt går som planerat kommer det snart en festinbjudan (nej, inget bröllop om det nu var någon som trodde det )

  • Mimmimarlin

    oh va skoj sommarlek.. har redan blivit snuvad på ett bröllop i höst... dem gick och gifte sig bara så där. Men ska tydligen kompensera med en fest till sommaren.

    L har fått ett jobb (fast på de gamla duger tills vidare)så vår tid går åt till att leta hus för fullt, hittat några spännande, både i bjärred och dalby lite olika kontraster kanske, ja vi får se var vi hamnar.

    Ha en skön söndag!

  • sommarlek

    Hej, kul med hus!! Vi tittar också för fullt och har hittat ett superintressant i Lomma.

    Vilken dag ska vi ses då??

  • Mullvaden

    Festinbjudan och hus!!! Mycket kul på gång! Ska vi spika den 17:e?

  • sommarlek

    MIMMIMARLIN.....E det något du inte berättat för dina gamla mammapolare?????????????????????? ! FY SKÄMS att hålla sådant hemligt , !

    Vill inte skriva mer nu...men vi tar det när vi ses !!!

  • Mimmimarlin

    nej nu är det ju officiellt, somarlek.(har ju ändrat pressen) H ska bli storebror i början på Juni är det tänkt.

    Ja vi ses den 17:e ska bli skoj, vart skall vi gå?

  • BAndersson

    Hej
    Gud va kul med alla nyheter sitter och läser och skrattar samtidigt ...saknar er jätte mycket
    va kul sommarlek och mimmimalrlin med hus köpande ...va kul med festinbjudning vad gäller det ? (nyfiken)
    För vår del va inte så roligt vår lillkillen blev sjukmigen och inlagd i sjukhus igen ....bläääääääääää men nu han är frisk igen . Stor grattis till dig och L mimmi va glad jag blev
    17 hoppas jag på om allt stämmer hemma
    kram

  • Mullvaden

    Grattis Mimmimarlin!!!! Superkul! Ska bli jättekul att träffa er oxå och få en uppdatering! Ska vi ses nå'nstans runt Lilla Torg?

  • BAndersson

    ingen .....blir nån träff eller inte ?!!!!
    17 är jå snart
    Kram

  • Mullvaden

    Jag hoppas att det blir, men vi måste kanske boka bord nå'nstans i så fall!

Svar på tråden Ny damklubbstråd!!!