• Gäddan

    Inga (g)rädda för vargen här!!!

    Gäddan + Dimman + Sisu + jenny = Partyyyyyyy!!!!!


    Dimman for President!
  • Svar på tråden Inga (g)rädda för vargen här!!!
  • Dimitra
    Gäddan skrev 2009-04-28 17:42:50 följande:
    ÄR DET DAGS???????
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Det bara rör sig där inne kanske
    The Dimitra universe.
  • Gäddan
    Dimitra skrev 2009-04-28 17:46:40 följande:
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Det bara rör sig där inne kanske
    Äsch, din glädjedödare Jag som trodde det var på g.....
    Dimman for President!
  • Dimitra
    Gäddan skrev 2009-04-28 17:49:52 följande:
    Äsch, din glädjedödare Jag som trodde det var på g.....
    Man ska väl gå runt med förvärkar i en massa dagar innan det riktiga drar igång
    The Dimitra universe.
  • Gäddan
    Dimitra skrev 2009-04-28 17:51:13 följande:
    Man ska väl gå runt med förvärkar i en massa dagar innan det riktiga drar igång
    Inte då. Med mitt första barn hade jag typ en (1) enda förvärk. Dessutom känndes inte mina som mensvärk utan mer som en kramande boaorm runt magen.
    Dimman for President!
  • Jenny28

    Ja livmodern förebereder sig nu. Hoppas bara att värken snart blir regelbunden så det e på G. Fast jag hoppas du går över tiden, inte för att vara elak utan för att lilltjejen ska bli lite större
    Uppdatera oss nu om det blir värre

    Jag mår lite bättre idag. Sov gott inatt o det gör nog mycket. Igår var en dålig dag med hjärtklappning och snurrig i bollen.

    På torsdag ska jag vi åka till Strömstad, var längesen nu. Jag får se till att gå in ofta här i tråden så jag inte missar nåt

  • Jenny28

    Som tillägg till Gäddan. Med min första hade jag heller inte en enda förvärk, pang sa det bara så satte det igång utan förvarning
    jag tror det är det mest vanliga med första faktiskt

  • Dimitra

    Spännande Ska använda kvällen till att se om det kommer i intervaller eller om det är konstant. Förra gången jag hade så här var det halvpanik, idag är det lugn förväntan

    Skulle inte förvåna mig att jag slipper ligga i CTG:t imorrn på spec-MVC bara för att det är intressant för första gången.


    The Dimitra universe.
  • Gäddan

    Hjälp, vad jag är nervös nu Nästan värre än att vänta på att föda själv

    Gör nu inget dumt Dimman, som att tex ta ett bad eller gå och lägga dig i soffan, det kan få ett tidigt värkarbete att avta! *höjer ett varningens finger* Nej, ta och dansa lite magdans istället, det stimulerar värkarbetet och underlättar bebisens färd nedåt.


    Dimman for President!
  • Dimitra
    Jenny - klart jag ska hålla er uppdaterade

    Vad härligt att du mår bättre idag. Gick det bra att grilla igår eller satt du mest?

    För att öka spänningen kan jag berätta att jag varit kass i magen hela dagen. Att jag satt i mig en hel massa torkad frukt har inget med saken att göra va
    The Dimitra universe.
  • Dimitra
    Gäddan - jag har gått, gått och gått idag så jag är helt ledbruten (förmodligen därför det är som det är) så det blir ingen magdans Har inget badkar och soffan är oskön som tusan så det är lugnt.
    The Dimitra universe.
Svar på tråden Inga (g)rädda för vargen här!!!