• orzia1

    Svarta rummet vänskapstråd Del 3


    Detta är En vänskapstråd för alla oss som har hängt eller skrivit enstaka inlägg i Svarta rummet.

    Svarta rummet tråden startades någon gång under sommaren 2005 av Majsan72,sen tog Orzia1 över som trådmamma. Svarta rummet har hängt kvar i 13 trådar (och fler hoppas vi det blir)

    Nu är vi i olika skede i livet, vissa av oss kämpar vidare vissa har fått 1 och 2 barn, andra 1 och vissa är gravida och andra försöker skaffa syskon.

    Det har under årens lopp blivit ett starkt sammansvetsat gäng, och vi vill inte tappa bort varandra här i cyber rymden bara för vi kanske inte längre platsar med grundtanken i svarta rummet.

    Givetvis är alla välkomna som någon gång under dessa 13 trådar har skrivit i svarta rummet.

    Här ventilerar vi det som händer i det dagliga livet, små och stora bekymmer får samsas.

    Givetvis är det tillåtet att jaga Tant röd och dricka HUR mkt Svarta Hissen eller Ugglepiss som helst.

    Kom ihåg detta är en vänskapstråd

    Välkomna

  • Svar på tråden Svarta rummet vänskapstråd Del 3
  • Prisssan
    MissKaos skrev 2009-07-19 22:27:49 följande:
    Det är inte så varmt här.
     JAg är deppad, trött. Sambon är utrbränd och oberäknelig. Kylskåpet ballade ur igår vi grejjade med det till sent (för sent) han sov länge det gjorde inte bebis.
    Mao inte jag heller.
    Nåja, ska sooova nu. Hoppas bebis sover ett par timmar i SIN säng inatt. HAn vägrar sova i den. Nu ligger han där sedna 30 min vaknar säkert om 15 min, det brukar vara så lägne han kan sova utan mamma på natten det..
    Ja jesus den där sömnen påverkar livet så mkt. Roxy sov också mest i min säng men jag vande mig vid det och fick snart sova största delen av nätterna tackvare det.

    Har sambon din inte lugnat ner sig med jobb och sådant, trodde att ni hade kommit fram till något innan?

    Ego: Jag har fått mens igen... jag har någon dum hormonrubbning och var "gravid" nu fram till äl (fre) fast utan foster då såklart. Iaf så fick jag mens idag?
    Jaha..tack för det... fixar det inte till sig så kan jag inte op 22/9 för då kommer ju jag ha mens igen då?
    Jäkla jäkla kropp
    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • God Is A Girl
    Prisssan skrev 2009-07-19 10:51:32 följande:
    Haft det bra?
    Helt underbart Älskar turkiet, ska dit igen i vinter tror jag bestämt

    Angående mensen, kan dom inte OPa trots mens då?
  • Prisssan
    God Is A Girl skrev 2009-07-21 16:29:22 följande:
    Helt underbart Älskar turkiet, ska dit igen i vinter tror jag bestämt Angående mensen, kan dom inte OPa trots mens då?
    Härligt! JAg gillar inte turkiet så mkt, killarna var otroligt på där på ett sätt som jag inte trivs med..

    Jag vet inte, de ska ju spola äggledarna också?
    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • MrsK

    Jag började spotta lite, men så inget i några dagar och sedan lite lite spotting... för att sedan avta igår och idag är de lite igen, men ingen riktig mens.
    men får se om inte träningen som jag ska göra med sätter igång skiten...


  • Prisssan
    MrsK skrev 2009-07-23 22:30:34 följande:
    Jag började spotta lite, men så inget i några dagar och sedan lite lite spotting... för att sedan avta igår och idag är de lite igen, men ingen riktig mens. men får se om inte träningen som jag ska göra med sätter igång skiten...
    Hoppas den sätter igång, jäkla skitkropp.. jag fick ju mens en gång till nu..två veckor sen den förra började{#lang_emotions_yell}
    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • orzia1
    Korpan skrev 2009-08-01 11:39:30 följande:
    Hej hej. Länge sedan sist.Läget?
    ÅÅÅÅÅHHHH heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj

    *springer o kramas* o ställer fram party saker

    det va länge sen
    *den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • Korpan

    Hallo Oz, hur är det? jag har inte hållit mig uppdaterad om er fl:are, har mått obra ett längre tag och inte orkat med.
    Nu är dock bebisverkstaden igång igen, lite smått i alla fall, man blir ju inte yngre med tiden,,, ;) och min bror/hans sambo fick nyss en dotter via IVF, och då blir man ju lite sugen igen.

  • Prisssan

    Heej..tråden levde idag! Miss you girls..


    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
Svar på tråden Svarta rummet vänskapstråd Del 3