• orzia1

    Svarta rummet vänskapstråd Del 3


    Detta är En vänskapstråd för alla oss som har hängt eller skrivit enstaka inlägg i Svarta rummet.

    Svarta rummet tråden startades någon gång under sommaren 2005 av Majsan72,sen tog Orzia1 över som trådmamma. Svarta rummet har hängt kvar i 13 trådar (och fler hoppas vi det blir)

    Nu är vi i olika skede i livet, vissa av oss kämpar vidare vissa har fått 1 och 2 barn, andra 1 och vissa är gravida och andra försöker skaffa syskon.

    Det har under årens lopp blivit ett starkt sammansvetsat gäng, och vi vill inte tappa bort varandra här i cyber rymden bara för vi kanske inte längre platsar med grundtanken i svarta rummet.

    Givetvis är alla välkomna som någon gång under dessa 13 trådar har skrivit i svarta rummet.

    Här ventilerar vi det som händer i det dagliga livet, små och stora bekymmer får samsas.

    Givetvis är det tillåtet att jaga Tant röd och dricka HUR mkt Svarta Hissen eller Ugglepiss som helst.

    Kom ihåg detta är en vänskapstråd

    Välkomna

  • Svar på tråden Svarta rummet vänskapstråd Del 3
  • Bisquit

    Ta med en flaksa sprit, det uppskattas... ( ok finare vin, bubbel eller nåt då )

    Glad midsommar på er!! Jag är ledig i morgon, ska åka iväg och fira.

    *hånglar upp oz i ena hörnet*

  • Prisssan

    Tid för op: 22/9

    Glad midsommar Kakis!{#lang_emotions_cheers}


    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • orzia1
    MrsK skrev 2009-06-17 01:13:22 följande:
    Måste fråga er.Vi ska iväg på våran första midsommar firande hos brodern till en av min mans älsta tjejkompisar (både hon och broderns tjej tyckte vi skulle komma då vi bor i närheten).Nu till saken.Ska man ta med något? Blomma el något sånt?De är första gången som vi blivit bjuden på något sånt här. Åh de kommer troligen vara en hel del folk också.Hur ska man vara?Dricka el inte?Hjälp!Är så nervös, vet att jag är en mycket socialperson, men på samma gång kan jag bli enormtblyg när jag träffar nya människor.
    Jag hade oxå tagit med ngt litet typ en blomma eller nått
    *den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • orzia1

    ingen som har en giftasugen tjejkompis som kan tänka sig flytta till skåne för kärleken?


    *den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • MissKaos
    MrsK skrev 2009-06-17 01:13:22 följande:
    Måste fråga er.Vi ska iväg på våran första midsommar firande hos brodern till en av min mans älsta tjejkompisar (både hon och broderns tjej tyckte vi skulle komma då vi bor i närheten).Nu till saken.Ska man ta med något? Blomma el något sånt?De är första gången som vi blivit bjuden på något sånt här. Åh de kommer troligen vara en hel del folk också.Hur ska man vara?Dricka el inte?Hjälp!Är så nervös, vet att jag är en mycket socialperson, men på samma gång kan jag bli enormtblyg när jag träffar nya människor.
    HAde tagit med en flaska vin! Eller bubbel. Club Privado (rött) är gott!
    Dricka? JAg hade tagit det lugnt, men kanske en öl till maten och EN snaps. Är man lite osäker kan ju sprit få en att bete sig.. udda.. mig iaf. Men LITE kan ju släppa av på spänningarna!
    ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • MissKaos
    Prisssan skrev 2009-06-17 17:49:48 följande:
    Tid för op: 22/9Glad midsommar Kakis!
    Grattis, skönt att få en tid!
    ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • Prisssan
    MissKaos skrev 2009-06-18 14:10:11 följande:
    Grattis, skönt att få en tid!
    *Muttrar* Säger du det?
    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • MissKaos

    blä!
    min bebis åt massor av banangröt nyss (han gillar inte gröt så jag blev ju glad..) skulle tvätta av ohc smörja med lite salva o byta blöjja mm på skötbordet när han spydde.. FY! tur det kom där så jag kunde vända på honom, alltihop kom upp i samma konc som när han åt! läskigt, för hade jag inte varit där och vänt.. han höll på att dra i´n det igen! *mardrömmar om kemisk lungibf o kvävning...*


    ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • Prisssan
    MissKaos skrev 2009-06-18 17:33:04 följande:
    blä! min bebis åt massor av banangröt nyss (han gillar inte gröt så jag blev ju glad..) skulle tvätta av ohc smörja med lite salva o byta blöjja mm på skötbordet när han spydde.. FY! tur det kom där så jag kunde vända på honom, alltihop kom upp i samma konc som när han åt! läskigt, för hade jag inte varit där och vänt.. han höll på att dra i´n det igen! *mardrömmar om kemisk lungibf o kvävning...*
    Åh! Banankräk... tur att du var där Skönt att allt gick bra.
    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
Svar på tråden Svarta rummet vänskapstråd Del 3