• orzia1

    Svarta rummet vänskapstråd Del 3


    Detta är En vänskapstråd för alla oss som har hängt eller skrivit enstaka inlägg i Svarta rummet.

    Svarta rummet tråden startades någon gång under sommaren 2005 av Majsan72,sen tog Orzia1 över som trådmamma. Svarta rummet har hängt kvar i 13 trådar (och fler hoppas vi det blir)

    Nu är vi i olika skede i livet, vissa av oss kämpar vidare vissa har fått 1 och 2 barn, andra 1 och vissa är gravida och andra försöker skaffa syskon.

    Det har under årens lopp blivit ett starkt sammansvetsat gäng, och vi vill inte tappa bort varandra här i cyber rymden bara för vi kanske inte längre platsar med grundtanken i svarta rummet.

    Givetvis är alla välkomna som någon gång under dessa 13 trådar har skrivit i svarta rummet.

    Här ventilerar vi det som händer i det dagliga livet, små och stora bekymmer får samsas.

    Givetvis är det tillåtet att jaga Tant röd och dricka HUR mkt Svarta Hissen eller Ugglepiss som helst.

    Kom ihåg detta är en vänskapstråd

    Välkomna

  • Svar på tråden Svarta rummet vänskapstråd Del 3
  • MissKaos

    *kliver in i tråden med bestämda steg*
    Vi mår bra, men det har varit mkt. mrK BÖRJAR må lite bättre nu äntligen.. Tror dock det måste var asjukskrivn på honom ett bra tag till! Lilleman pussade mig medvetet idag. HAn vände på huvudet och pussade *lycklig mamma* Dom där ögonblicken är att dö för. Åh, jag är glad att jag inte gav bebisdrömmen.

  • MrsK

    Vill bara sätta och och skricka för fulla muggar..
    Vad f*n är de för fel på min kropp?
    Började spotta i några dagar och sedan inget... har haft sex för att få igång skiten, men inte funkar. I flera dagar har de varit NADA och nu idag började jag spotta lite lite lite igen... Blir så less sååå.


  • Korpan

    På tal om jävl* kroppar... min vägrar släppa ägg denna månad. *mummel* ältestet stegras, men låååångsamt. Och hittills har jag gått 5 dagar över äl-tiden.

  • Prisssan

    Jag har ju också fått en jävel till kropp så jag sätter mig bredvid er.

    Ingen äl och cystan bara växer...

    MrsK: Har du pratat med gyn, bokat tid för besök?

    Korpan: Det här med äl har jag inget grepp om. Min äl funkade ju förut, då hade vi bara problem med mannens spermier som inte orkar simma.
    Hoppas du får utslag snart iaf.


    Ingenting är lika lätt som det ser ut...
  • Prisssan
    MrsK skrev 2009-08-03 21:01:08 följande:
    Cell: Nä har inte orkat. Vet juh svaret att de är pga vikten, som alltid. Åh de gör att jag drar mig något enormt.

    Hur går det med kämpandet med vikten då?
    Ingenting är lika lätt som det ser ut...
  • Prisssan
    orzia1 skrev 2009-08-03 23:25:13 följande:
    hatar mensvärk
    *Hatar med*
    Ingenting är lika lätt som det ser ut...
  • MrsK
    Prisssan skrev 2009-08-03 23:08:04 följande:
    Hur går det med kämpandet med vikten då?
    Mesta dels åt skogen... Vad jag än gör händer inget.
    Jag vet inte längre hur el vad jag ska äta...
    Känner mig mer lost än någonsin.
  • Prisssan
    MrsK skrev 2009-08-04 04:19:22 följande:
    Mesta dels åt skogen... Vad jag än gör händer inget. Jag vet inte längre hur el vad jag ska äta... Känner mig mer lost än någonsin.
    Inboxa mig gärna om du vill ha tips på mat eller motion. Men jag kan inget om bantning utan bara hur man ändrar sin livsstil, rör sig och äter nyttigt.
    Det är så jag gick ner i vikt.
    Ingenting är lika lätt som det ser ut...
Svar på tråden Svarta rummet vänskapstråd Del 3