• orzia1

    Svarta rummet vänskapstråd Del 3


    Detta är En vänskapstråd för alla oss som har hängt eller skrivit enstaka inlägg i Svarta rummet.

    Svarta rummet tråden startades någon gång under sommaren 2005 av Majsan72,sen tog Orzia1 över som trådmamma. Svarta rummet har hängt kvar i 13 trådar (och fler hoppas vi det blir)

    Nu är vi i olika skede i livet, vissa av oss kämpar vidare vissa har fått 1 och 2 barn, andra 1 och vissa är gravida och andra försöker skaffa syskon.

    Det har under årens lopp blivit ett starkt sammansvetsat gäng, och vi vill inte tappa bort varandra här i cyber rymden bara för vi kanske inte längre platsar med grundtanken i svarta rummet.

    Givetvis är alla välkomna som någon gång under dessa 13 trådar har skrivit i svarta rummet.

    Här ventilerar vi det som händer i det dagliga livet, små och stora bekymmer får samsas.

    Givetvis är det tillåtet att jaga Tant röd och dricka HUR mkt Svarta Hissen eller Ugglepiss som helst.

    Kom ihåg detta är en vänskapstråd

    Välkomna

  • Svar på tråden Svarta rummet vänskapstråd Del 3
  • Prisssan
    MissKaos skrev 2009-08-04 22:38:53 följande:
    *kikar in* Febrig, trött och öm överallt. Hoppas jag inte smittas.. Go´natt.
    *Håller mig runt halsen och kiknar efter luft*

    Tror du smittas.
    Ingenting är lika lätt som det ser ut...
  • Korpan

    Cellisen,
    Korpan: Det här med äl har jag inget grepp om. Min äl funkade ju förut, då hade vi bara problem med mannens spermier som inte orkar simma.
    Hoppas du får utslag snart iaf.

    Jag har nu fått pos på stickan två dagar i rad, känner mig sjuk, hänging och totalt ointresserad av sex. Jag har alltså äl idag... ;)
    Eller så har jag åkt på influensan.

    På tal om sjuk, jag var till läkare igår, visade upp min svullna knoge. Han slängde genast in mig på labb för provtagning. Han tror nämligen att jag har reumatism... Vore inte det pricken över i:et så att säga? I vilket fall fick jag en kortisonspruta i leden och handen funkar nu mycket bättre.
    *j*vla kropp*

  • Prisssan
    Korpan skrev 2009-08-05 16:08:25 följande:
     Jag har nu fått pos på stickan två dagar i rad, känner mig sjuk, hänging och totalt ointresserad av sex. Jag har alltså äl idag... ;) Eller så har jag åkt på influensan.

    På tal om sjuk, jag var till läkare igår, visade upp min svullna knoge. Han slängde genast in mig på labb för provtagning. Han tror nämligen att jag har reumatism... Vore inte det pricken över i:et så att säga? I vilket fall fick jag en kortisonspruta i leden och handen funkar nu mycket bättre. *j*vla kropp*
    Usch haha, förlåt men det lät rätt kul med influensan. Kör hårt ikväll då

    Hoppas att du inte har reumatism! Jävla kropp... har problem med ryggen, är så lång och böjer mig jämnt. Så svanken och upp på hö skulderblad. Underbart skönt med smärta!
    Det kvittar vilken väg du väljer, det kommer alltid en uppförsbacke och motvind..
  • Korpan

    cellisen, fl'åt, men varför böjer du dig jämnt?
    Sträck på dig, spar ryggen männska! :D

  • Prisssan
    Korpan skrev 2009-08-06 19:21:59 följande:
    cellisen, fl'åt, men varför böjer du dig jämnt? Sträck på dig, spar ryggen männska! :D
    Haha..knepig vinkel på fotot bara, tyckte att det blev annorluna
    Det kvittar vilken väg du väljer, det kommer alltid en uppförsbacke...
  • Prisssan

    Bättre så här Korpan


    Det kvittar vilken väg du väljer, det kommer alltid en uppförsbacke...
  • Korpan

    cellisen, bättre för ryggen i allafall! :P
    men ha vilken bild du vill du! låt inte mig gorma och köra med dig.

    mrsK, andra ggn jag var gravid hade jag inga symptom i början. Ingen PMS heller.

  • Prisssan
    Korpan skrev 2009-08-07 05:13:53 följande:
    cellisen, bättre för ryggen i allafall! :P men ha vilken bild du vill du! låt inte mig gorma och köra med dig.
    Haha..nä, det låter jag dig inte göra

    MrsK: Absolut.
    Det kvittar vilken väg du väljer, det kommer alltid en uppförsbacke...
Svar på tråden Svarta rummet vänskapstråd Del 3