• MeNoLike

    Tvillingmammor till barn födda våren/sommaren 2007

    Tydligen dags för en ny tråd igen :)


    Metallica 7 mars och Springsteen 5 juni :D
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 21:45
    Heoo. 8/3-07 Saga och Melina. Linköping.

    Mini Pantern. 15/3 -07 William och Alexander. Uppsala

    MeNoLike. 25/3 -07 Maximilian och Timothy. Söderhamn.

    Noralie: 31/3 -07 David och Adam. Göteborg

    M R. 3/4 -07 Filippa och Meja

    Censur 8/4 -07 Elise och Fiona. Hofors (utanför gävle)

    Tvillingmamma2007. 10/4 -07 Leo och Tim. Uppsala

    Hursomhelst. 30/4 -07 samt 1/5 -07 Sixten och Alfred.

    Betty2. 4/5 -07 Jonathan och Alexander, Göteborg

    Kajsa3. 21/5 -07 Alexandra och Elin.

    Women. 23/5 -07 Mattias o Sara.

    Mallamojs. 2/6-07 Cornelia och Izabella. Uppsala

    EllenWesterlund: 2/7-07 Sebastian och Kristoffer. Östersund

    Om någon annan med tvillingar födda i krokarna våren/sommaren 2007 så är ni också givetvis välkommen! :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 21:46
    Senaste tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42184388.html
  • Svar på tråden Tvillingmammor till barn födda våren/sommaren 2007
  • Tvillingmamma2007

    Tja Censur! Jorå här är bara bra, lite trött dock, verkar vara ett återkommande tema. Förbannade gräspollenet har ju börjat nu med bläääää. Själv?

  • Censur

    det är skapligt... så jävla less på att börja 4 på mornarna bara..vill ha semester!!!
    en arbetskompis har gjort ett ivf och väntar nu enäggstvillingar och jag är heeeeelt lyrisk :D

  • Tvillingmamma2007

    Censur:
    Förstår det, jag klagar på att gå upp kl 7 fast de är inne i en sova dåligt period igen eller en ännu sämre än vanligt kanske. Natten till igår vaknade Leo 12 ggr! Åhhh vad kul! Och spännande, när blir det då?

  • Tvillingmamma2007

    Jag har shoppat lite rea idag på Lindex igen. Varsina stjärngalonisar och velourtröjor att ha i höst.

  • Tvillingmamma2007

    MP:
    Yes mina har haft dem hela våren redan i strl 92 (svarta byxor + grå jacka och gula byxor och gul jacka) men nu köpte jag bara gula byxor i strl 98 fanns ju inte så mycket att välja på precis. Sen tänkte jag köpa bamse i 104 i höst.

  • Mini Pantern

    TM: Båda fick gult. Hade tänkt ta en av varje färg men det fanns inga byxor till den grå jackan så det fick bli likadana.

  • Tvillingmamma2007

    MP:
    Ok det gula är fint och det är ju inte så lätt att köpa olika när det är rea man får vara glad att man får tag på två öht. Jag hittade ju inga jackor alls denna gången men tänkte ha dessa hemma och så får de ha skalisarna till de är ju också vattentäta om än inte lika motståndiga mot smuts som galon.

  • MeNoLike

    jag har också shoppat stjärn regnkläderna. grå/svart till båda. enda som fanns


    Metallica 7 mars och Springsteen 5 juni :D
Svar på tråden Tvillingmammor till barn födda våren/sommaren 2007