• MeNoLike

    Tvillingmammor till barn födda våren/sommaren 2007

    Tydligen dags för en ny tråd igen :)


    Metallica 7 mars och Springsteen 5 juni :D
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 21:45
    Heoo. 8/3-07 Saga och Melina. Linköping.

    Mini Pantern. 15/3 -07 William och Alexander. Uppsala

    MeNoLike. 25/3 -07 Maximilian och Timothy. Söderhamn.

    Noralie: 31/3 -07 David och Adam. Göteborg

    M R. 3/4 -07 Filippa och Meja

    Censur 8/4 -07 Elise och Fiona. Hofors (utanför gävle)

    Tvillingmamma2007. 10/4 -07 Leo och Tim. Uppsala

    Hursomhelst. 30/4 -07 samt 1/5 -07 Sixten och Alfred.

    Betty2. 4/5 -07 Jonathan och Alexander, Göteborg

    Kajsa3. 21/5 -07 Alexandra och Elin.

    Women. 23/5 -07 Mattias o Sara.

    Mallamojs. 2/6-07 Cornelia och Izabella. Uppsala

    EllenWesterlund: 2/7-07 Sebastian och Kristoffer. Östersund

    Om någon annan med tvillingar födda i krokarna våren/sommaren 2007 så är ni också givetvis välkommen! :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 21:46
    Senaste tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42184388.html
  • Svar på tråden Tvillingmammor till barn födda våren/sommaren 2007
  • Mini Pantern

    jag som ville ha en i grått/svart

    Jag köpte annars regnkläder på tvillingklubbens loppis nu i våras för 40kr st. Men det är ju alltid bra att ha fler.

  • Censur

    själv köpte jag billigt på ica max ... haha
    Kvantitet istället för kvalitet? Det håller iaf

  • Tvillingmamma2007

    Hehe vilka storlekar köpte ni? Vi kanske kan byta ihop

  • Mini Pantern

    Jag köpte 92 till William och 98 till Alexander. Har för mig att era killar är en aningen större än mina småkorvar. Eller kommer jag ihåg fel?

  • Tvillingmamma2007

    MP:
    Mina har 92 på sina stjärnisar som de har på dagis nu och som börjar bli lite små. Jag har köpt 98 nu på byxorna som jag tänkte att de skulle ha hemma i sommar/höst om det blir regnigt. Ville köpa 104 men det var helt slut så tänkte att jag köper det i höst med kupong istället...

  • Tvillingmamma2007

    MP:
    Jag har både grått/svart och gul/gult i 92 fast de använder dem fortfarande dock och de är ju beg. och jag fick ju inte tag på några jackor nu så jag kan inte göra mig av med 92: orna ännu. Tänker vänta med att köpa det nya dagisställen och då i 104 till i höst tänkte jag, kanske kommer nya bamse då, det borde det.

  • Mini Pantern

    Jag kan vänta till hösten när du köpt nytt. Jag kan tänka mig att William kan ha 92 fortfarande då. (om jag inte hittar i någon annan lindexbutik förståss. )

  • Tvillingmamma2007

    MP:
    Ok fast hade du inte redan köpt 92? Fast du kanske ville ha just svart/grått. Hm jag har för mig att jag sett i 92...men nu kan jag inte shoppa då kidsen är sjuka. Sambon har vabbat idag, båda har hosta och feber usch usch där fick jag för att jag skrytit om att de varit så friska denna terminen. Men hoppas det går fort över, min tur att vabba i morgon så blir inge shopping Tror polarn börjar med halva reapriset på torsdag med suck hehe.

  • Tvillingmamma2007

    Köpte gråa regnjackor i 98 igår så nu har de kompletta set att ha hemma iaf även om de är lika och de är gula/grå.

Svar på tråden Tvillingmammor till barn födda våren/sommaren 2007