• prästkrage

    Ännu en fortsättningstråd för Mulpa, väntar med spänning, heavenlee och prästkrage.

    Hejsan tjejer!

    Vår tråd tog slut.
    Hoppas ni alla vill fortsätta i denna.

  • Svar på tråden Ännu en fortsättningstråd för Mulpa, väntar med spänning, heavenlee och prästkrage.
  • Mulpa

    HEAVENLEE:
    ÅH du kommer att fixa det galant tjejen!!
    SÅÅÅÅ STORA STORA KRAMAR TILL DEJ!!
    Men förstår att du känner att det är jobbigt!!
    Jag vet så väl hur den här jävla kvällen/natten kändes!! Jobbig var ordet!!

    Jag ska tänka på dej hela dagen imorgon!! MÅNGA KRAMAR!!

  • Heavy

    Nu är det klart, 2 rackare till mig...

    Jag är jätte besviken. Dom som sattes in var delade 3 och 7 gånger och med dålig kvalité.

    Inte ett enda till frysen. Jag är skit besviken och tar till tårarna så fort jag tänker på det. Jag vet att det inte är kört men jag har redan gett upp hoppet.. skit.

  • prästkrage

    Grattis till de två som nu ska bita sig fast.
    Förstår att det känns tråkigt att det inte blev några frysisar eller att de delats kanon. Men ge för sjutton inte upp. Jag tror iaf stenhårt på dig nu och hoppas att det kommer kännas bättre om ett tag.
    Nu så håller jag mina tummar tills du har testat. När är det testdag föresten?
    Nu så får du stå för den spännande biten här i tråden ett tag.

  • Väntar med spänning

    Säger som Prästkrage, ge inte upp nu! Men förstår också att du tappar hoppet lite... det kan ju vara en envis liten rackare av de där två! Hoppas på det. Stor kram till dej nu, förstår att tiden går sakta sakta...

  • prästkrage

    Hejsan.

    Var tvungen gå in här och ropa tjoho. 99 dagar kvar nu. Alltså nere i tvåsiffrigt. Snacka om att man letar milstolpar.

    Hoppas allt är bra med er andra.

    Hur går det för dig heavenlee?

  • Mulpa

    Heavenlee:
    Jag förstår och vet hur du känner... Men tänk på mej!! Det funkade ju för mej..!! Jag hade också jätte dåliga odds..

    Fick ut 4 ägg... 2 befruktades och klarade sig och som jag fick tillbaka och va inga guldägg men 1 rackare bor inne i min mage och sparkar daglig dags.. och är nu i vecka 35.
    Du måste försöka få till dej lite stark energi och försöka tänka lite HOPP!!
    JAG FÖRSÖKER PEPPA DEJ TJEJEN!! Ge inte upp!! Under sker.. varje dag!!

    Jag vet hur det är att känna sej under isen.. MEN försök tänka positivt så gott det går!! Och va rädd om dej.

    Men den här karusellen gör en jätte obalanserad och psyket gör ju kraftiga djupdykningar...

    SÅ JAG SÄNDER DEJ STORA STYRKE KRAMAR OCH HÅLLER ALLA TUMMAR OCH TÅR JAG HAR!!
    DU VET ALDRIG.. DU KAN HA FÅTT DEJ EN LIVSSTARKT LITET PYRE... DET VET DU INTE !!
    HÅLL UT!! KRAM

    PRÄSTKRAGE: GRATTIS TILL ATT DU ÄR UNDER 100 DAGAR KVAR NU.. ;)
    UNDERBART ÄR VAD DET ÄR!!

  • Heavy

    Ni har så rätt! Tack för all uppmundtran! Det hjälper faktiskt.. Jag vet ju det egentligen... Nu mår jag rätt så bra är varken positiv eller negativ.. Vi har flyttat i helgen till vårt tillfälliga boende och försöker att koncentrera oss på det i stället. Väntan känns inte ett dugg jobbig eftersom jag redan har tagit ut allt i förskott. Nu kan jag bara bli positivt överaskad

    Jag har ingen dator där vi bor nu så jag får försöka att smyg surfa här på jobbet, så ni inte undrar vart jag är

    98 dagar kvar HÄRLIGT!!

  • Mulpa

    Heavenlee: Vi finns här för dej när du behöver oss!! Vi kansker inte är så snabba i våra svar men vi håller koll på dej gumman!!

    Jag tror på dej!! KRAM

    Och kram till Er andra också!!

    VäntarMedSpänning: Hur går det tjockis!? Inte långt kvar nu!! Hur mår du??

    Prästkrage: Hur mår du?? Växer och frodas??

    Själv mår jag okej, men väldigt trött! Får inte till någon nattsömn efter någon ordning alls..
    har svårt att hitta någon bra ställning att sova alls.. rygg upp pallad halvt sittande enda som funkar halv bra..
    sida med kudde går inte fast jag vill.. får jätte ont i magen efter en kort kort stund.
    Spelar ingen roll vilken sida jag lägger mej på och jag som alltid legat i fosterställning när jag sovit.. det är jobbigt så jag gråter emellanåt..!!

    Nog för att jag är tacksam att fått sluta jobba men det tar på mej ändå..!!

    Sedan kissar jag väl ungefär varannan timme varje natt också... och det stör ju rätt så rejält det med..

    Men visst!! Det är värt det när bebisen kommer men jag är så trött så trött nu...!! ORKESLÖS va ordet! KRam

  • prästkrage

    Med mig är det bara bra. Mår väl hyfsat bra förutom foglossningen då. Men ska inte klaga.
    Bebisen har börjat bli aningen lugnare nu. Visst sparkas och fäktas den men inte lika mycket. Däremot hårdare. Börjar väl bli trångt därinne nu.
    Har gått upp 3 kg än så länge och är i vecka 27. Måste säga att jag är förvånad. Trodde jag skulle ligga på 15 plus redan. Men jag är tacksam. Blir inte lika tungt och dessutom så kanske man lyckas gå ner kilona med sen när bebben är ute.

    Stackars dig Mulpa. Låter inte skoj att inte kunna sova. Själv så har jag inte de problemen ännu. Kan sova cirka 5 timmar innan jag måste på toa och sen sover jag tills jag går upp igen. Och kan sova i alla ställningar utom på magen än så länge. Kulan är för stor för att kunna ha magläge.

    Själv så har jag iaf två månader kvar att arbeta. Först nu 75% och efter halva november så går jag ner på 50%. Ska bli skönt att gå ner, men samtidigt att kunna vara kvar lite. Jag känner att jag behöver komma ut det lilla varje dag. Annars hade jag nog degat igen totalt. Sen blir det en månads ledigt innan bebisen är beräknad. Räcker gott och väl för mig. Om nu bebisen vill hålla tidsplanen vill säga. Det vet man ju aldrig.

    Hur är det nu, är det i oktober eller november som du ska ha väntar med spänning? Jag är helt ute och cyklar på datumen. Och du Mulpa skulle väl ha i slutet av november om jag inte minns fel. Rätta mig gärna.

Svar på tråden Ännu en fortsättningstråd för Mulpa, väntar med spänning, heavenlee och prästkrage.