• Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2
  • sholof

    Drutten, det är ju kanonbra....tur att det är nån av oss som fortsätter gå ner. Jag står bara o stampar, men jag står iaf kvar på ungefär samma vikt så det är jag glad för.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • sholof

    Jo, jag har oxå svårt att stå still. Men nu försöker jag iaf tänka efter så jag inte stoppar i mig allt för mycket dåliga saker så att jag går upp igen.

    lillkillen fick feber o kräkts igår...han har inte varit frisk mycket
    Så jag känner mig rätt trött idag.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • BabbelMia

    Usch då, nä, lika med N hon är mycket mera sjuk än L. Men det är väl baksidan med 2 kanske...

    inatt skrek hon sig till sömns i sambons famn vid 00, upp vid 06.30 igen med dem...zzzzzzzzzzzzzz...så jag är rädd att det kommer sluta i sockerfall....tur nog har jag en del sparade points, så kanske får lyxa lite idag, och lite mindre i helgen

  • Puchiko

    Gick en sväng på ikea idag, det gav 6000 steg extra påstegräknaren.. där skulle man kanske gå varje dag ;)

  • MiAmore

    Jag hänger självklart på! Se om jag kan försöka vara lite mer aktiv denna gången kanske? *skrattar*
    Jag har inte vägt mig på flera veckor nu, och har faktiskt heller inte någon direkt känsla huruvida jag gått ner eller upp i vikt i heller.. Tror att jag antingen har stått stilla, eller gått ner något litet, sedan jag vägde mig sist. Jag motionerar rätt mkt för tillfället får jag nog säga. Jag dansar square dance i 2h varje tisd och simmar 750-1000m varje onsd. Sedan är jag ute på raska promenader i princip varje dag. Hur långa dem är, varierar dock. *ler* Det är som vanligt maten som är den stora boven i dramat för mig tyvärr


  • Puchiko

    sådär nu har man tagit en halvtimme på wii fit oxå =)

Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2