• Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2
  • sholof

    vi ska äta köpemat idag...inte bra
    Men har ingen ork över. lillkillen har återigen feber, han var pigg i förmiddags men nu är han så gnällig igen.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • MiAmore

    Här blir det nog inte så mkt motionerande idag. Och ikväll blir det hel grillad kyckling med ugnsstekta rotfrukter och tjock sås på bl.a fetaost och soltorkade tomater. Till detta blir det antingen öl eller vin; har inte bestämt oss ännu {#lang_emotions_tongue_out}


  • BabbelMia

    Vad mumsigt Mi Amore

    Vi ska ta en ätardag när sambon mår sitt mål, hoppas han gör det nästa vecka
    Inte frosseri utan mer äta det som faller oss in och så cider och öl på kvällen med lite kex och ost och godsaker.
    Får väl jobba lite extra nu så kan jag känna mig helt ok med det då

  • sholof

    imorgon behöver jag verkligen komma igång igen....jag hittar inte motivationen, kan ni hjälpa mig leta?


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • BabbelMia

    Visst,under vilken sten

    Men allvarligt, kan du hitta nån liten morot till att dra igång det igen?? Gamla kläder, gamla foton på din rätta vikt, nån resa, kalas annat som du ska iväg på??
    Eller för att du kommer må bra av det och tänka mer att du börjar med ett bättre liv med en välmående kropp som följd??

  • meh
    sholof skrev 2009-09-12 13:36:17 följande:
    imorgon behöver jag verkligen komma igång igen....jag hittar inte motivationen, kan ni hjälpa mig leta?
    Då är vi två. Har helt tappat motivationen även om jag försöker tänka på vad jag äter. Har ingen fungerande våg och har slutat väga mig just nu.
    Försöker hela tiden att hitta ngt som kan motivera mig och det kan fungera ett par dagar, sedan är jag tillbaka i det gamla vanliga igen, tyvärr
  • sholof

    Jag är inte helt tillbaks i mina gamla vaner, stundtals så äter jag rätt....men det är svårt att äta så pass bra så att jag går ner i vikt.

    Får kanske prova en del gamla kläder o se hur mycket som fattas innan jag kommer i dom.

    Problemet är väl egentligen det att jag nu väger vad jag gjorde innan jag blev gravid.... Har inte sådär jättemycket övervikt, men väger ändå några kilo förmycket för att det ska vara bra.

    Får hoppas att barnen kan hålla sig friska nu framöver så att jag kommer ut o rör på mig mer. Tror det blir lite lättare då att komma igång igen.
    Måste sätta upp nåt nytt mål nu när jag nåt mina -10 kg.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2