• Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2
  • Puchiko
    sholof skrev 2009-09-15 13:09:58 följande:
    ggrrr....nu blev jag ju så sugen på mat. Lät iaf jättegott o bra.
    Sorry =)
  • meh

    Haha, jag har fått chansen att träna med personlig tränare från och med nästa måndag och året ut
    Det om något borde få igång mig


    ~ Marie, mamma till charmtrollen Erik, 050601 och Emilia, 080517
  • BabbelMia

    Vad kul,det skulle jag oxå vilja göra Meh!

    Schohoo-jag tränar aerobic 1 gång/vecka och step 1 gång/vecka + vardagsmotion.

    Puchiko - lät som smarrig meny
    Till efterrätt kan jag rekomendera att göra cheesecake i glas, kanske jag skrivit om innan?
    Fyll småglas (25 cl) med hallon eller annat bär, täck med kesella vanilj och strö över krossad digestive. Smarrigt och enkelt!

  • jakeline
    Drutten76 skrev 2009-09-15 18:00:29 följande:
    Vad kul,det skulle jag oxå vilja göra Meh! Schohoo-jag tränar aerobic 1 gång/vecka och step 1 gång/vecka + vardagsmotion. Puchiko - lät som smarrig meny Till efterrätt kan jag rekomendera att göra cheesecake i glas, kanske jag skrivit om innan? Fyll småglas (25 cl) med hallon eller annat bär, täck med kesella vanilj och strö över krossad digestive. Smarrigt och enkelt!
    åh vilket lätt recept. Ska den in i frysen sen?
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • BabbelMia

    Nä,den ska mumsas så, hur enkelt som helst och jättesmaskigt!!!
    Vi körde frysta jordgubbar i helgen, lite sötare än hallonen då.
    Ska vara frysta bär appropå, det såg jag att jag glömt nu

  • jakeline
    Drutten76 skrev 2009-09-15 20:00:23 följande:
    Nä,den ska mumsas så, hur enkelt som helst och jättesmaskigt!!! Vi körde frysta jordgubbar i helgen, lite sötare än hallonen då. Ska vara frysta bär appropå, det såg jag att jag glömt nu
    okej! Får se om man kanske provar det i helgen.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • Puchiko
    Drutten76 skrev 2009-09-15 18:00:29 följande:
    Vad kul,det skulle jag oxå vilja göra Meh!Schohoo-jag tränar aerobic 1 gång/vecka och step 1 gång/vecka + vardagsmotion.Puchiko - lät som smarrig meny Till efterrätt kan jag rekomendera att göra cheesecake i glas, kanske jag skrivit om innan?Fyll småglas (25 cl) med hallon eller annat bär, täck med kesella vanilj och strö över krossad digestive. Smarrigt och enkelt!
    Tål inte kesella för jag är laktosintolerant.. =)
    meh skrev 2009-09-15 17:14:13 följande:
    Haha, jag har fått chansen att träna med personlig tränare från och med nästa måndag och året ut Det om något borde få igång mig
    wow häftigt =) skulle jag med vilja!!
  • Schohoo
    Drutten76 skrev 2009-09-15 18:00:29 följande:
    Vad kul,det skulle jag oxå vilja göra Meh!Schohoo-jag tränar aerobic 1 gång/vecka och step 1 gång/vecka + vardagsmotion.Puchiko - lät som smarrig meny Till efterrätt kan jag rekomendera att göra cheesecake i glas, kanske jag skrivit om innan?Fyll småglas (25 cl) med hallon eller annat bär, täck med kesella vanilj och strö över krossad digestive. Smarrigt och enkelt!
    Jag brukar göra en liknande grej, fast inte med frysta hallon utan jag tinar dom först! Sen 1-2 digestive kex och sen Lätt Kesella, och så rör man om det tills det är blandat! Supergott det oxå! Och lite nyttigare tror jag än vanilj kesella.

    Meh - Vad nice att få träna med personlig tränare! Det skulle jag oxå behöva!
    ♥♥♥ Amanda & Aileen ♥♥♥
  • Schohoo
    Schohoo skrev 2009-09-15 22:32:59 följande:
    Jag brukar göra en liknande grej, fast inte med frysta hallon utan jag tinar dom först! Sen 1-2 digestive kex och sen Lätt Kesella, och så rör man om det tills det är blandat! Supergott det oxå! Och lite nyttigare tror jag än vanilj kesella.Meh - Vad nice att få träna med personlig tränare! Det skulle jag oxå behöva!
    Fast det äter jag ju själv framför tv´n, kanske inte så "fint" å bjuda på!?!
    ♥♥♥ Amanda & Aileen ♥♥♥
Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2