• Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2
  • BabbelMia

    Härligt MiAmore.

    & skönt med promenixer jakeline, de rensar skallen bra
    Känns oxå som jag har långt till mål, men minskat från 24 till 13 iaf

  • MiAmore
    Drutten76 skrev 2009-09-23 19:57:50 följande:
    Härligt MiAmore. & skönt med promenixer jakeline, de rensar skallen bra Känns oxå som jag har långt till mål, men minskat från 24 till 13 iaf
    Ja det är faktiskt helt ok mat
  • jakeline
    Drutten76 skrev 2009-09-23 19:57:50 följande:
    Härligt MiAmore. & skönt med promenixer jakeline, de rensar skallen bra Känns oxå som jag har långt till mål, men minskat från 24 till 13 iaf
    fast vi är ju fyra brudar som går hehe, mycket kackel, mindre rensa skann...
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • sholof

    örk, idag o igår har inte varit några bra dagar. Men sen är det den där tiden på månaden oxå...så får väl skylla på det-


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Schohoo

    Ikväll har jag varit ute och gått/sprungit för första gången!
    Allvarligt vad jobbigt det var, men nu måste jag försöka börja med detta! Är ju faktiskt ganska lätt att ta sig tid och gå ut och springa! OCH bra musik i öronen såklart, annars går det ju fetbort!
    (kanske ska tillägga att jag ALDRIG har sprungit förut, så detta är nåt helt nytt för mig)


    ♥♥♥ Amanda & Aileen ♥♥♥
  • BabbelMia

    Jag har oxå testat jogging ett tag, det är inte så dumt Sambon är en inbiten löpare han.
    Men diggar mina pass mera

    Fast jag har tappat all ork, precis som jag tycker att jag blivit så smal och fin av dessa 9, och hjärnan då nöjer sig. Så nu tar jag en paus över helgen, och nästa vecka får vågen en paus och så ska jag räkna kalorier istället. Bara på skoj och för att få lite rivstart med vv sen igen. Men känner jag mig rätt så är jag tillbaks på pointsen inom snarast

  • jakeline

    åh tjejor vet ni??? jag kommer i ett par av mina gamla gamla jeans. Ett par som jag köpte innan jag slutade röka!!! Jätteroligt! vist är de lite tajta i midjan än och det väller över lite, men iaf. de var verkligen ett av mina favvojeans. Men "skinny-jeansen" hänger fortfarande i garderoben och hånar mig. Kan förvisso knäppa dem nu, men inte andas i dem.


    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • sholof

    ja visst är det roligt när man kommer i jeans som hängt i garderoben o hånat en.

    Jag har nu ett par nya favvojeans på mig, som jag köpte något år innan jag blev gravid första gången.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2009-09-24 14:59:11 följande:
    åh tjejor vet ni??? jag kommer i ett par av mina gamla gamla jeans. Ett par som jag köpte innan jag slutade röka!!! Jätteroligt! vist är de lite tajta i midjan än och det väller över lite, men iaf. de var verkligen ett av mina favvojeans. Men "skinny-jeansen" hänger fortfarande i garderoben och hånar mig. Kan förvisso knäppa dem nu, men inte andas i dem.
    Härligt! Grattis!
Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2