• Hallonröd

    Svara JA eller NEJ

    Den gamla är slut och jag hittade ingen ny, vi kör väl en omgång till...?...{#lang_emotions_wink}Ställ vilken fråga som helst och ställ den så att man endast kan svara JA eller Nej. Den som har svarat på frågan ska ställa ny fråga till nästa.



    Då kör vi {#lang_emotions_smile} 


    // Bad sound kills good music...
  • Svar på tråden Svara JA eller NEJ
  • bastardized

    Nej jag slarvar lite där.


    Är du social i offentliga sammanhang?

  • kokosnötmjölk

    Nej! Jag är definitivt inget fan av större folksamlingar och tycker bara det är jobbigt att behöva vara social med många okända personer samtidigt. Plus att jag aldrig har en aning om vad jag ska säga för att inte irritera någon (konflikträdd...). 

    Har du bra fantasi? 

  • bastardized
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-21 02:36:52 följande:

    Nej! Jag är definitivt inget fan av större folksamlingar och tycker bara det är jobbigt att behöva vara social med många okända personer samtidigt. Plus att jag aldrig har en aning om vad jag ska säga för att inte irritera någon (konflikträdd...). 

    Har du bra fantasi? 


    Ja jag tror jag har rätt hyfsad fantasi, drömmer ofta om hur jag ska skapa mina framtida byggprojekt..


    Är du klar med din utbildning?

  • bastardized
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-21 02:44:57 följande:

    Nej, definitivt inte. 

    Har du någon dröm som fortfarande inte gått i uppfyllelse? 


    Ja flera, jag har ännu inte ägt en Cadillac Eldorado Convertible 1953 tex.. 


    Bor du i en storstad?

  • kokosnötmjölk

    Sett ur ett värdsperspektiv, nej. Sverigeperspektiv ja. Fast jag bor ju inte mitt i Göteborgs citykärna och så har jag halva familjen och släkten i annan stad så det blir en del tid där med :) 

    Har du skottat snö idag?

  • bastardized
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-21 02:52:48 följande:

    Sett ur ett värdsperspektiv, nej. Sverigeperspektiv ja. Fast jag bor ju inte mitt i Göteborgs citykärna och så har jag halva familjen och släkten i annan stad så det blir en del tid där med :) 

    Har du skottat snö idag?


    Jag bor i Göteborgs utkant, Hovås om du kanske känner till det? Flytten går strax ner till Särö.


    Nej det är inte mycket av den varan här just nu.


    Har du varit i ett kärleksförhållande som varat mer än 5 år?

  • kokosnötmjölk
    bastardized skrev 2019-01-21 02:55:25 följande:

    Jag bor i Göteborgs utkant, Hovås om du kanske känner till det? Flytten går strax ner till Särö.


    Nej det är inte mycket av den varan här just nu.


    Har du varit i ett kärleksförhållande som varat mer än 5 år?


    Mina geografikunskapet är inte att skryta med... men jag har hört talas om det, söder om Västra Frölunda i höjd med Kållered om jag inte minns fel? Själv finns jag på nordvästra sidan om citykärnan :) Särö har jag pinsamt nog aldrig varit till, men vad jag hört är det fint där! Håller med om att det inte finns mycket snö här... 

    Nej, inget kärleksförhållande över 5 år för mig. Inte något över 1 år för den delen heller. 

    Har du en get i trädgården?
  • bastardized
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-21 03:01:41 följande:
    Mina geografikunskapet är inte att skryta med... men jag har hört talas om det, söder om Västra Frölunda i höjd med Kållered om jag inte minns fel? Själv finns jag på nordvästra sidan om citykärnan :) Särö har jag pinsamt nog aldrig varit till, men vad jag hört är det fint där! Håller med om att det inte finns mycket snö här... 

    Nej, inget kärleksförhållande över 5 år för mig. Inte något över 1 år för den delen heller. 

    Har du en get i trädgården?

    Nordvästra för mig indikerar Hisingen!?


    Nej inga husdjur för tillfället.


    Är det läggdags?


     

  • kokosnötmjölk
    bastardized skrev 2019-01-21 03:04:49 följande:

    Nordvästra för mig indikerar Hisingen!?


    Nej inga husdjur för tillfället.


    Är det läggdags?


     


    Yes, you're right. Hisingen finns jag på :) 

    Ja, egentligen. Men jag är inte trött än... 

    Blir du sur på mig om jag säger godnatt nu?