• Smultronhjärta

    Gekås vol 13

    http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • HardcoreHunny

    Någon här som vet om det finns en barnspis, typ den klassiska röda ifrån MICKI/brio?! Å vad den ligger på för pris ca?!

    Ska dit på fredag....eftermiddag....vet inte om det kanske e på gränsen till galenskap..men hoppas på att iaf inte behöva köa ute allt för länge... :-S

  • 7 michelingodingar
    HardcoreHunny skrev 2009-11-30 14:23:50 följande:
    Någon här som vet om det finns en barnspis, typ den klassiska röda ifrån MICKI/brio?! Å vad den ligger på för pris ca?! Ska dit på fredag....eftermiddag....vet inte om det kanske e på gränsen till galenskap..men hoppas på att iaf inte behöva köa ute allt för länge... :-S
    japp i lördags hade dom såna iaf dock så kollade jag aldrig priset!!
  • BimBim o Knorrans Mamma
    Liljan77 skrev 2009-11-30 13:04:18 följande:
    Någon som kan råda mig när de e bäst att åka å shoppa?Dagar så de kan va mindre folk.
    Vi åker alltid en tis, ons eller tors och är där ca 16-17 tiden. Då brukar det va lugnt.
  • Butterfly1978
    HardcoreHunny skrev 2009-11-30 14:23:50 följande:
    Någon här som vet om det finns en barnspis, typ den klassiska röda ifrån MICKI/brio?! Å vad den ligger på för pris ca?!Ska dit på fredag....eftermiddag....vet inte om det kanske e på gränsen till galenskap..men hoppas på att iaf inte behöva köa ute allt för länge... :-S
    Vet att de hade en variant i plast med pysande plattor och tillbehör för 380 kr ungefär.
  • Smultronhjärta

    Till den som undrade ifall de har sit to stand giraffen från Fisher Price så såg jag den idag för 249:-


    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • 9Kärleken6

    villa villekulla skrev 2009-11-30 18:45:02 följande:


    Hur mkt kostar bodys och andra kläder till kommande bebis? Jag vill ha lite hum om priser innan jag åker dit på fredag...
    Allt från 19.90-69.90
  • Tania

    Jag ska till Gekås den 12e och nu undrar jag om någon varit där nyligen och sett om det finns textilvaxduk med julmotiv och vad det kostar på ett ung./meter?

  • fru edinge

    fru edinge skrev 2009-11-30 09:51:02 följande:


    HJÄLP HJÄLPjag behöver verkligen era hjälp, vet någon om gekås säljer baby nest, som är runda? och på ett ca vad de kostar.. och om de ej har de runda, säljer de de vanliga nestet, som påminner om ett skötbädd, o vad tar de för ett sådant?är ute efter det runda med kanter egentligen, men just nu duger vilket som så att inte "storebror" rullar på lillebror i sängen.. skulle verkligen behöva ha svar typ NU...
  • JuniBäbis08

    Åker dit Tidig lördag morgon, åker hem söndag=) har iaf 50mil att åka...vet nån om de finns tripp trapp stol där=)?

Svar på tråden Gekås vol 13