• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Peak

haha Kan vi inte skriva in i TS vad Bobbycar, släp, pippisaker, pippihus och duplo kostar Verkar vara återkommande!?

• Smultronhjärta
    Peak skrev 2009-12-02 13:57:43 följande:
    haha Kan vi inte skriva in i TS vad Bobbycar, släp, pippisaker, pippihus och duplo kostar Verkar vara återkommande!?
    Jo kruxet är ju dock att priserna kan variera beroende på hur bra pris Gekås förhandlat sig till för varje parti..Ta bara sjungande FP nallen- priset på den har gått både upp och ner..
    Men jag har en lista på de flesta grejerna som jag kan lägga in men då kan det ju vara liite diff ibland{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • alberta77

Eller kanske lägga upp en ny tråd där man kan skriva upp saker och vad de kostar...

• Ixam

Är det någon som vet vad tillbehören till dockskåpen kostar?

• Peak
    Smultronhjärta skrev 2009-12-02 14:33:26 följande:
    Jo kruxet är ju dock att priserna kan variera beroende på hur bra pris Gekås förhandlat sig till för varje parti..Ta bara sjungande FP nallen- priset på den har gått både upp och ner.. Men jag har en lista på de flesta grejerna som jag kan lägga in men då kan det ju vara liite diff ibland
    okej, visste inte att det brukade skilja i pris, och inget illa menat till någon! Bara det att jag blev full i skratt när samma fråga återkom
  • Bippa
    Greksmurfen skrev 2009-12-02 12:21:23 följande:
    jopp finns massa tillbehör till spisen=)... både metall å i plats=) hmmm visst fanns det lite tjockare kritor än vanligt men de var inte så tjocka att jag vill köpa till maxen än.... garagehuset fisher and price, leksakspianot=), duplo=)
    vad kostade garagehuset?
  • 7 michelingodingar
    Bippa skrev 2009-12-02 15:05:23 följande:
    vad kostade garagehuset?
    vi köpte det förra året och då gav vi 279 kr för det!!
  • Greksmurfen
    Bippa skrev 2009-12-02 15:05:23 följande:
    vad kostade garagehuset?
    den vi kostade tro ja låg på 379 FP......
    fanns olika garage med har ja för mje....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Tessie tessie

Imorgon bär det av för min del. Ska bli roligt. Var det någon kö idag? Någon som vet?

Finns det några kappor för barn på ytterklädesavdelningen just nu?
    Regnkläder hur är det med det? Finns det både fodrat och ickefodrat just nu?

• Helena85

Någon som vet vad dockan lillan kostar? skrållans lillasyster.. finns de mycket docktillbehör, som matstolar mm..?

Svar på tråden Gekås vol 13