• Ruso

    Me&i tråden nummer 13

    Startar nu en ny me& eftersom den andra stängs ner om några dagar...Här diskuterar vi underbara kläder, erfarenheter av me & i och förstås annat vi vill ha svar på och funderar över Glad.
    Me & i ´s hemsida har du här:

    www.meandi.se

    För att förtydliga reglerna från familjeliv:

    "Raka svar på direkta frågor är tillåtna. Tex lagerstatus, priser, hur man går tillväga för att kontakta en lokal säljare etc. Däremot får säljarna inte smyga in erbjudanden, framställa produkterna i positiv dager eller ens berätta vad de själva använder ur sortimentet.

    Att flagga för att en rea eller nytt sortiment är i antågande är reklam om inte någon i tråden har efterfrågat ett startdatum, för att ta ett exempel mellan svar på fråga och reklam.

    Det här gäller alla säljare (barnkläder, kosmetika, husgeråd, etc) som hänger på sajten privat."

    Bildtråd:


    Slut-tråden:


    Schenker paketsök: (skriv in ditt kundnummer under "Referens" låt "Paketid" vara tomt)

    http://www.schenkerprivpak.se/servlet/se.ementor.econgero.servlet.presentation.Main?data.node.id=9829&data.language.id=1
    Prov-kollektionen H-09 (om du är nyfiken på storlekarna som finns att prova...)


    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46395156.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-28 21:52
    PK Vår 2010
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50371769.html
  • Svar på tråden Me&i tråden nummer 13
  • Vikingakvinnan

    Inga favoriter som du behöver köpa på dig större storlekar av ens? Vilken tragedi
    Jag har precis lagt en kampanjbeställning, känner mig nöjd Rea-tajts väntar.


    Annaluskan skrev 2009-12-03 07:12:29 följande:
    Jag var på visning igår på en inspirationskväll på väninnans salong. Men det finns som inget mer jag behöver... synd åxå att det nya inte finns med i hennes visningskollektion... Jag längtar till våren!!!
  • snart mamma igen

    jag ska inte heller köpa mer än av säljaren

    tycker inte rean v ngt speciellt iaf.. o har ju som sagt handlat de mesta som vi vill ha

  • Theina

    God morgon folket!

    Ni vet sköldisskjortan/blusen den rosa varianten som såldes med solhatt?? hade inte den knappar hela vägen ner? eller finns det två? för nu har jag hittat en på t som bara har några knappar, men jag vill starkt minnas att de jag sett tidigare hade knappar hela vägen ner?? please help.


    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Ruso
    snart mamma igen skrev 2009-12-03 10:01:05 följande:
    jag ska inte heller köpa mer än av säljaren tycker inte rean v ngt speciellt iaf.. o har ju som sagt handlat de mesta som vi vill ha
    Jag skulle inte heller köpa på rean... med det blev två tröjor till lillen när jag ändå kom på att tjejorna skulle på nattlinnerna i julklapp... så att jag kunde få en gratis tröja och de fina muggarna för 99!!

    och jag vågar INTE säga att jag inte köper mera, för blir det 40% rea så....
  • Ruso
    Theina skrev 2009-12-03 10:20:13 följande:
    God morgon folket!Ni vet sköldisskjortan/blusen den rosa varianten som såldes med solhatt?? hade inte den knappar hela vägen ner? eller finns det två? för nu har jag hittat en på t som bara har några knappar, men jag vill starkt minnas att de jag sett tidigare hade knappar hela vägen ner?? please help.
    Den rosa hade inte knappar hela vägen ner, det var pojkmodellen, den vita som hade det.

    Den är jättesöt!! Hade den till två av mina flickor!
  • snart mamma igen
    Ruso skrev 2009-12-03 10:40:51 följande:
    Jag skulle inte heller köpa på rean... med det blev två tröjor till lillen när jag ändå kom på att tjejorna skulle på nattlinnerna i julklapp... så att jag kunde få en gratis tröja och de fina muggarna för 99!! och jag vågar INTE säga att jag inte köper mera, för blir det 40% rea så....
    jag vet med säkerhet att jag inte kommer att handla mera även om de blir stooor rea hehe..
  • Vikingakvinnan

    Jag vet med säkerhet att jag kommer att shoppa igen när det blir riktig rea....

  • Ruso
    snart mamma igen skrev 2009-12-03 11:34:37 följande:
    jag vet med säkerhet att jag inte kommer att handla mera även om de blir stooor rea hehe..
    Skönt! Jag är inte säker, även om jag kanske borde låta bli, men med 6 barn som gillar Me&I (eller...på minsten är det väl jag som gillar) så blir det alltid att man kan fixa någon dublett om den bara är tillräckligt billig
  • snart mamma igen
    Ruso skrev 2009-12-03 12:25:03 följande:
    Skönt! Jag är inte säker, även om jag kanske borde låta bli, men med 6 barn som gillar Me&I (eller...på minsten är det väl jag som gillar) så blir det alltid att man kan fixa någon dublett om den bara är tillräckligt billig
    ja du har ju ngr o shoppa till jag har ju "bara" tredje på g fast denna gång har jag handlat en del till mig själv åxå nu kan jag dock inte ha byxorna längre.. men de blir sköna o ha när krabaten tittat ut den svarta plychtunikan/tröjan bara älskar jag  o ha nu.. rejält för magen o så varmt när de är kyligt Nice
Svar på tråden Me&i tråden nummer 13