• Ruso

    Me&i tråden nummer 13

    Startar nu en ny me& eftersom den andra stängs ner om några dagar...Här diskuterar vi underbara kläder, erfarenheter av me & i och förstås annat vi vill ha svar på och funderar över Glad.
    Me & i ´s hemsida har du här:

    www.meandi.se

    För att förtydliga reglerna från familjeliv:

    "Raka svar på direkta frågor är tillåtna. Tex lagerstatus, priser, hur man går tillväga för att kontakta en lokal säljare etc. Däremot får säljarna inte smyga in erbjudanden, framställa produkterna i positiv dager eller ens berätta vad de själva använder ur sortimentet.

    Att flagga för att en rea eller nytt sortiment är i antågande är reklam om inte någon i tråden har efterfrågat ett startdatum, för att ta ett exempel mellan svar på fråga och reklam.

    Det här gäller alla säljare (barnkläder, kosmetika, husgeråd, etc) som hänger på sajten privat."

    Bildtråd:


    Slut-tråden:


    Schenker paketsök: (skriv in ditt kundnummer under "Referens" låt "Paketid" vara tomt)

    http://www.schenkerprivpak.se/servlet/se.ementor.econgero.servlet.presentation.Main?data.node.id=9829&data.language.id=1
    Prov-kollektionen H-09 (om du är nyfiken på storlekarna som finns att prova...)


    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46395156.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-28 21:52
    PK Vår 2010
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50371769.html
  • Svar på tråden Me&i tråden nummer 13
  • snart mamma igen
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2009-12-03 21:59:31 följande:
    Jätte gulliga set men tyckte nog att det kunde ha varit en filt till varje set...men men...och TUR man har ett nytt syskonbarn som ska komma!
    {#lang_emotions_tongue_out}
  • Pink Muffin
    maggan75 skrev 2009-12-04 19:44:29 följande:
    Nä har försökt flera gånger  men inte fått svar...vet att mailadressen skrivits i tråden förut men orkar inte leta igenom hela ...... men får väl roa mig meddet  en fredagkväll
    kundservice@meandi.se
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • Pink Muffin
    Theina skrev 2009-12-04 21:04:38 följande:
    Nu har jag shoppat bruna frottebrallor i 86/92 i webshoppen
    Snacka om att dom lagt i en högre växel med webshopen! Me like!!
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • Ruso
    Theina skrev 2009-12-04 21:04:38 följande:
    Nu har jag shoppat bruna frottebrallor i 86/92 i webshoppen
    Jag köpte också ett par bruna frotte... och så den där röda plyschtajtsen som jag har dregglat efter då minsta tjejen vuxit ur sin... och de prickiga röda tajtsen som äldsta dottern velat ha men jag har varit för snål.. Då var det bara en tjej kvar, och hon fick prickiga turkosa tajts
  • Theina
    Ruso skrev 2009-12-04 22:14:44 följande:
    Jag köpte också ett par bruna frotte... och så den där röda plyschtajtsen som jag har dregglat efter då minsta tjejen vuxit ur sin... och de prickiga röda tajtsen som äldsta dottern velat ha men jag har varit för snål.. Då var det bara en tjej kvar, och hon fick prickiga turkosa tajts
    Härlig shopping

    Ja visst är det bra.. för med den frakten handlar jag ju inte ofta där kan jag säga, men nu blev det ett fynd ändå
    ♥ Linnéa 081005 ♥
Svar på tråden Me&i tråden nummer 13