• Hjartesjalen

    Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12

    Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12


    Jag startar en ny trad nu efterom del 11 gar ut om bara nagra dagar.
    Har fortsatter vi & skriva om extraslag & andra konstigheter som hander inne i brostet & som kanns svart att forsta sig pa.
    Hoppas bade gammla & nya hanger pa & e med!
    Har e gammla traden del 11.

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48323521.html
  • Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12
  • hemlis
    LillaPinglan, vad skönt att det gick bra idag och du ska verkligen ligga hemma och äta godis nu!
    Jag fick svar jättefort efter fvp, snabbsvaret kom på posten ca 3-4 dagar efter och då var administrationsjobbet säkert minst 2 dagar.
    Hoppas du kan få ett lugnande besked snart, kram!
  • LillaPinglan

    på måndag är jag inte längra gravid. mitt barn var svårt döds sjuk :( jag bara gråter. fattar inte hur jag ska orka gå igenom en förlossning nu...

  • Hjärttjejen
    Lilla Pinglan; så fruktansvärt för er....finns inga bra ord att säga i en sån här situation, lider verkligen med dig/er. Försök att ta hand om dig på bästa sätt.

    Många kramar från mig{#lang_emotions_heart}
  • snartvår

    LillaPinglan: Stackars er! Tänker på er. Ta hand om er.
    Kram från mig

  • LiBä007

    Lilla Pinglan:
    Lider med dig och din familj, alla tankar är hos er...
    Har själv genomfört en sen abort pga komplikationer i vecka 25, inget man önskar någon..
    Ta hand om er.

    I övrigt är det upp som en sol och ned som en pannkaka, är inne i en liten depp period..
    Inget är roligt, vill bara dra täcket över huvudet och vänta på våren..

    Hur mår ni andra..

    Kram..

  • LillaPinglan

    tack alla för värmande ord..jag hoppas man kan gå vidare bara. men man gör väl det ,hoppas jag?

  • Solstrimma

    LillaPinglan: Jag lider så med dig. Finns inte ord som räcker att visa min medkänsla. Jag har själv förlorat två barn, mina tvillingflickor, som valde att komma för tidigt. Att tvingas förlora sitt barn gör förtvivlat ont. Det är en sorg som måste få finnas där och som måste få ta sin tid. För mig har det nu gått 12 år sedan jag miste mina tvillingflickor, och jag har hela tiden räknat de som mina barn - mina änglabarn. Nu har jag en 3 årig dotter som själv säger att hon har två änglasystrar. Du kommer att klara dig igenom detta, men tillåt dig själv att reagera och känna dig precis så som du gör. Låt sorgen få utrymme. Och krama massor på din lilla pojk, där kan du hämta mycket tröst och kraft.

    En tröstande kram till dig vännen. Mina tankar är hos dig.

Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12