• domenica

    Brudarna babblar vidare 8

    Hej tjejer - då kör vi igen

    Vågade inte riktigt sätta en ny slags rubrik för tråden (ni vet vilken) men jag vet att vi snart är där - nu är vi nära målet brudar!!

  • Svar på tråden Brudarna babblar vidare 8
  • Saga09

    Åh det där lät vääääldigt välbekant..
    Jag hade sånt från kanske vecka 33 eller nåt och sen hela vägen framåt. Det var inge vidare men kompisar till mig sa att det var förvärkar... jag fick dem hela tiden på nätterna när jag varit uppe på toa..  men även på kvällarna för det mesta. Mensvärk var precis vad jag sa när jag skulle beskriva det för andra.. mensvärk blandat med magont

  • Susie

    Hej tjejerna!

    Åhhh gissningsleken va underbart! Jag tror på 15 Maj och gissar på en liten Isabell{#lang_emotions_flower} Gumman, tänk att det är dax snart! Såg just att du skrivit om mensvärk.....Jag hade såna där spänningar men inte förvärkar. När det började så för mig var det starten{#lang_emotions_sealed}{#lang_emotions_laughing}till att det började! Lite väl tidigt för dig hoppas jag. Kom in och uppdatera gumman, blir så pirrig!
    KRAM!

  • domenica

    God morgon!

    Tack Susie och Åsa För mig var det igår em-kväll och sen i natt när jag var uppe på toa precis som du skrev åsa. Nu är det borta. Näe, på G är det lite tidigt för men det känns ändå spännande att kroppen förmodligen börjat förbereda sig eftersom det är en ny grej som jag inte känt förut Så pirrigt det är - glad att jag har er att fråga!

    Min kompis är inne på förlossningen nu, åkte in igår på BF-dagen så nu väntar vi spänt på uppdatering

    15 maj säger du susie, jag hejar på alla som gissar på strax innan BF Eller iaf inte allt för många dagar efter {#lang_emotions_dreamer}

    Kram på er underbaringar!

  • crazy hannah

    När är bf? iaf så gissar jag på 16 maj kl 08,43 ut kommer det en pojke som väger 3490

    Haha Puss på dig


    Inom mig lever en mager kvinna som desperat vill komma ut. Jag brukar tysta ner henne med kakor.
  • domenica
    CrazyH: BF 17 maj så 16 maj är taget! Såg ett glatt inlägg på FB, hoppas det betyder att hela familjen mår bra!

    Åsa: hur är det med Saga, är hon bättre från förkylningen?
  • Moviefreak

    Domenica:
    Jag gissar på den 23 maj (sorry ) och då tittar en liten tjej ut!

  • domenica
    Movie: nämen...taskigt... Men en liten tjeja kanske vore nåt, det har fötts en massa pojkar omkring oss de senaste åren. Konstigt, även om det närmar sig nu så är det jättesvårt att koppla ihop lillspark med ett kön...

    Hur är det med dig annars?
  • Saga09
    Domenica: Jo då Saga är väl bättre nu tack och lov. Det snoras hej vilt och hostas en hel del men ingen feber och hon verkar piggare så det är väl bra.

    När hon blev bättre passade gullungen på att föra bacillerna vidare till mig istället - så nu är det väl jag som mår taskigt då.. jaja. Var så länge sen nu som jag var förkyld att jag nästan glömt hur det var *s*
    När jag jobbar drar jag jämt på mig förkylningar - antar det har att göra med att det är så mycket folk i rörelse på hotellet som gör det.. tror det här är första vintern som jag faktiskt fått vara frisk.. galet ;)
  • domenica
    Åsa: tur att det inte är magsjuka iaf Visst va det du som inte kräkts på tusen år lr nåt?? Jag har varit täppt hela graviditeten: först gravidtäppa, sen pga nässpraymissbruk och när jag blev av med det så blev jag förkyld - snorande och andningsbesvär börjar bli ett normaltillstånd här Krya på dig!
  • Saga09
    Domenica:  Ja herregud ja :) ingen magsjuka här inte. Nej det var eeeeevigheter sen jag kräktes - jag är så glad att jag slapp det under graviditeten med..

    Min syster hade problem med nästäppa under sin graviditet med :( jobbigt det där..

    Åh nu är det ju snart som den lill* kommer :) helt galet vad fort tiden har gått ändå
Svar på tråden Brudarna babblar vidare 8