• Hanah

    Barnfamiljer - vad äter ni ikväll?

    Barnfamiljer - vad äter ni ikväll?

  • Svar på tråden Barnfamiljer - vad äter ni ikväll?
  • Felicia Adrian

    vet inte riktigt. Pizza eller stekt kassler med ris och sås...

  • Wilmis07

    Ikväll blir det grillade spareribs,kycklingklubbor,klyftpotatis,bbq sås och aioli att dippa i. Sallad och lite annat plock till blir det också.


    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • annett 80
    mooogn skrev 2010-03-12 11:31:14 följande:
    Jag tror att Kelda ostsås uppfunnits enkom för lata lasagnelagare.
    Ha,ha kanske det!

    Jag blandar creme fraise, ost, ägg och mjölk...kanske funkar lika bra med Kelda.
  • nnx
    annett 80 skrev 2010-03-12 11:23:58 följande:
    Lasagne! Har ett kanon recept där man inte behöver koka "ostsås" så det är smidigt och gott! Men det låter som man skulle vilja smyga in hos er andra och käka en bit också!!
    Jag använder inte ostsås alls i min lasagne utan endast Oatley matlagningsgrädde och riven lagrad grevéost överst.
  • nnx

    Jag har ingen aning om vad det blir för middag idag. Det är maken som lagar den ikväll då jag ska jobba i eftermiddag så det ska bli spännande. Jag tippar på crepes av något slag.

  • Analoga

    Här vankas det "skräpmat" idag Hämtpizza för mig, kebab för mannen och hamburgare från Max till lillan.

  • Analoga
    mooogn skrev 2010-03-12 11:31:14 följande:
    Jag tror att Kelda ostsås uppfunnits enkom för lata lasagnelagare.
    Blir lasagne bra med Kelda ostsås??  Dessutom går det väl åt ett par paket minst, vill ju ha mkt ostsås på min lasagne
  • Kitty82
    SofiaD skrev 2010-03-12 07:40:46 följande:
    Ikväll blir det köttfärsrulle, sallad och bröd!
    vad är köttfärsrulle??
Svar på tråden Barnfamiljer - vad äter ni ikväll?