• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Ms Leia

    jag behöver namnförslag till vår lilla. Storasyster heter ju Tilly.
    Tycker om Iris och Allie.
    Pojknamn har vi bara Nils. Jag gillar Malte men inte sambon. På min lista har jag Charlie också.

    Har verkligen panik nu...

  • 2Fina

    Idag har Leya fått rör i öronen, det hade varit som tuggummi bakom trumhinnan sa doktorn och dom hade inte fått ut allt. Inte konstigt hon hört dåligt stackarn. Var lite jobbigt på uppvaket då hon grinade och slängde sig hit och dit men sen lugnade hon sig lite och somnade i nästan två timmar och sen var hon lite lugnare

    Somnade igen när vi kom hem och sov två timmar till och nu ville hon redan lägga sig. Varit en jobbig dag för stortjejen Välkommen tillbaka alla gamlingar!!


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    2Fina skrev 2011-02-15 19:09:12 följande:
    Idag har Leya fått rör i öronen, det hade varit som tuggummi bakom trumhinnan sa doktorn och dom hade inte fått ut allt. Inte konstigt hon hört dåligt stackarn. Var lite jobbigt på uppvaket då hon grinade och slängde sig hit och dit men sen lugnade hon sig lite och somnade i nästan två timmar och sen var hon lite lugnare

    Somnade igen när vi kom hem och sov två timmar till och nu ville hon redan lägga sig. Varit en jobbig dag för stortjejen

    Välkommen tillbaka alla gamlingar!!
    Vad skönt att det gått bra.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Melisabeth
    2Fina skrev 2011-02-15 19:09:12 följande:
    Idag har Leya fått rör i öronen, det hade varit som tuggummi bakom trumhinnan sa doktorn och dom hade inte fått ut allt. Inte konstigt hon hört dåligt stackarn. Var lite jobbigt på uppvaket då hon grinade och slängde sig hit och dit men sen lugnade hon sig lite och somnade i nästan två timmar och sen var hon lite lugnare

    Somnade igen när vi kom hem och sov två timmar till och nu ville hon redan lägga sig. Varit en jobbig dag för stortjejen

    Välkommen tillbaka alla gamlingar!!
    Skönt att det kommer bli bättre nu då. vet så väl hur det där eländet är
  • 2Fina

    Ja, det var jätteskönt att ha det gjort. Är alldeles slut allihopa! T o m Billy sover redan


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Tess82
    2Fina skrev 2011-02-15 19:59:04 följande:
    Ja, det var jätteskönt att ha det gjort. Är alldeles slut allihopa! T o m Billy sover redan
    Åh vad skönt att ha det avklarat. Tycker ibland att Linnea hör lite dåligt också men inget större problem. Är väl hörsel kontroll vid 4 år så vi får se vad de säger då.
  • Candelavern
    2Fina skrev 2011-02-15 19:59:04 följande:
    Ja, det var jätteskönt att ha det gjort. Är alldeles slut allihopa! T o m Billy sover redan
    Va skönt att allt gått bra!!

    Här är det också bara "du hade fel mamma, du hade fel! Ja, och jag hade rätt:)" och så har det varit sedan i somras...blir aldrig tråkigt tydligen..:D

    Håll tummarna för mig tjejjer, idag ska jag på körlektion för första gången någonsin, sjukt nervös men peppad till tusen! Nu jäklar ska det bli en riktig människa av mig:)
  • mumia
    Candelavern skrev 2011-02-16 15:21:11 följande:
    Va skönt att allt gått bra!!

    Här är det också bara "du hade fel mamma, du hade fel! Ja, och jag hade rätt:)" och så har det varit sedan i somras...blir aldrig tråkigt tydligen..:D

    Håll tummarna för mig tjejjer, idag ska jag på körlektion för första gången någonsin, sjukt nervös men peppad till tusen! Nu jäklar ska det bli en riktig människa av mig:)
    he he,  hur gick det?
    Jolina är helt underbar!
  • 2små2stora
    Candelavern skrev 2011-02-16 15:21:11 följande:
    Va skönt att allt gått bra!!

    Här är det också bara "du hade fel mamma, du hade fel! Ja, och jag hade rätt:)" och så har det varit sedan i somras...blir aldrig tråkigt tydligen..:D

    Håll tummarna för mig tjejjer, idag ska jag på körlektion för första gången någonsin, sjukt nervös men peppad till tusen! Nu jäklar ska det bli en riktig människa av mig:)
    Hur har det gått??
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • RosaNapp

    Candelavern: hur gick det?

    Jag tittar på förlossningstv! Nä, men en serie på femman, gammal dock. Längtar INTE tillbaks till förlossning iallafall!

    Det kommer nog kännas underligt nu i sommar, ingen liten som behöver bäras (jag räknar kallt med att Er går då ) och inte på tjocken. Hur gör man?
    Det ska dock bli skönt att börja plugga. Damma av hjärnan och göra något annat än torka barnrumpor ett tag...

Svar på tråden MajMammor 2007 15