• Ellans

    Vi som nu i tänker försöka igen efter att fått missfall

    Hej!

    Här hoppas jag att vi kan samlas vi som fått MF/MA och nu känner oss redo att försöka igen. En tråd där vi kan prata om hur det går, hur vi mår och om våran oro.

    Själv fick jag MA i v.12 den 31/12-09 och nu ser vi fram emot att försöka igen.

    När fick du MF/MA?
    Vilken vecka var du i?
    När är nästa BIM? Och hur länge har ni försökt efter MF?

    Önskar alla lycka till och hoppas på ett plus snart igen. Oron är just nu jätte stor för att det ska hända igen, men bebis längtan är ännu större än oron. Vi måste försöka våga igen om det ska kunna gå hela vägen också :)

  • Svar på tråden Vi som nu i tänker försöka igen efter att fått missfall
  • LittleJunia

    Imorrn är jag på ÄL+10 och tänker köra månadens första test! Två senaste graviditerna (som dock slutade i missfall) har visat ett svaaaagt plus denna dag.
    Ingen känsla alls för vad det kan visa. Men man hoppas ju så man blir alldeles tokig!


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ella30
    LittleJunia skrev 2010-06-17 22:02:48 följande:
    Inget plus idag
    När har du BIM? Testa om någon dag igen för du hade väl fått ett svagt med ett test?
    Jag har nu i flera dagar testat negativt, inte en skymt av ett +Gråter. Jag tror att min me´nes kommer imorgon eller iaf i helgen för jag har alltid plussat innan BIM tidigare.

    Håller tummarna för dig!!!
  • LittleJunia

    Jag har som sagt plussat på ÄL+10 vid två graviditeter. Nu ÄL +11 och inget plus Mina bröst är dock väldigt ömma, och idag ännu mer än igår. Känns hopplöst, men hoppas ju fortf än... BIM har jag kring den 21/6
    När har du BIM Ella?


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • airamanna
    LittleJunia skrev 2010-06-18 07:43:47 följande:
    Jag har som sagt plussat på ÄL+10 vid två graviditeter. Nu ÄL +11 och inget plus Mina bröst är dock väldigt ömma, och idag ännu mer än igår. Känns hopplöst, men hoppas ju fortf än... BIM har jag kring den 21/6
    När har du BIM Ella?
    Håller tummarna för er!
  • Ella30
    LittleJunia skrev 2010-06-18 07:43:47 följande:
    Jag har som sagt plussat på ÄL+10 vid två graviditeter. Nu ÄL +11 och inget plus Mina bröst är dock väldigt ömma, och idag ännu mer än igår. Känns hopplöst, men hoppas ju fortf än... BIM har jag kring den 21/6
    När har du BIM Ella?
    (¯`°•.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.•°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°•.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.•°´¯)
    Jag har BIM idag. Ännu ingen mens men jag tror den kommer under kvällen natten eller senast i helgen för jag har haft ont i ryggen vilket jag brukar ha dock bara på ena sidan och det gick över rätt snabbt. Jag brukar ha ont längs hela ryggslutet men jag kommer ihåg en mens som det började som det gjorde idag sen fick jag jätteont i hela ryggslutet +nedre magen så det är bara att vänta.

    Du har ju ett para dagar kvar så ge inte upp! Men jag  vet hur du tänker för jag har också alltid plussat innan BIM och senast igår testade jag negativt så jag har heller inte större förhoppningar.

    Jag försöker ställa mig in på att mensen kommer men håller ändå tummarna för oss.

    Kram!
  • airamanna
    airamanna skrev 2010-06-18 10:44:54 följande:
    Håller tummarna för er!
    och för Ella!
  • LittleJunia

    Hur har det gått för dig Ella?
    Här kom mensen imorse. Men det hade jag redan förstått på de två senaste dagarna med spottings. *suck*
    Inräknat mina två missfall, så har vi snart kört ett år nu! *suck*


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • LittleJunia

    Hur går det för alla?


    Imorrn åker vi till Spanien i två veckor! Så vi syns om ett tag!


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • airamanna
    LittleJunia skrev 2010-06-27 22:30:09 följande:

    Hur går det för alla?


    Imorrn åker vi till Spanien i två veckor! Så vi syns om ett tag!


    här väntas det... 2 veckor i Spanien låter fantastiskt härligt, ha det så bra!!!!
Svar på tråden Vi som nu i tänker försöka igen efter att fått missfall