• Majami­ttlill­atroll
    Äldre 25 Feb 19:44
    11296 visningar
    39 svar
    39
    11296

    Jag mobbas på dagis!

    När jag hämtar mitt barn på dagis är alla snygga coola smala mammor redan där. De är bra kompisar, kindpussas och pratar om vilken trevlig middag de hade förra helgen. När jag kommer sänker de rösterna och utbyter blickar. Å ingen frågar nånsin mig om jag vill med och fika.


    Jag trodde inte att mammor kunde vara så hemska. Någon mer mamma som upplevt utanförskap på dagis?
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-25 19:46
    Jag har kvar mina graviditetskilon, orkar inte fixa håret lika ofta som dem och är inte lika cool som de.
  • Svar på tråden Jag mobbas på dagis!
  • Elsans
    Äldre 25 Feb 19:48
    #1

    1. Varför vill du umgås med dem när du tycker att de beter sig illa?
    2. Har du frågat om någon av dem vill hitta på något någon gång?


  • Eisa
    Äldre 25 Feb 19:51
    #2

    Tro mig, de är INTE coola.

  • Majami­ttlill­atroll
    Äldre 25 Feb 19:51
    #3

    Jag UMGÅS inte med dem. Skrev jag det eller?

  • Girlin­thecit­y
    Äldre 25 Feb 19:51
    #4

    Kan det inte vara så att DU uppfattar det så? DU tolkar det ju smo att dom är coolare och snyggare än du, medan de kanske nite alls gör det? Att hälda och prata med andra är ju inte mobbning. Har du frågat dem om de vill hitta på något`De kanske tycker samma sak som dig, att du aldrig frågar?

  • IsaCMo­Js
    Äldre 25 Feb 19:52
    #5
    Majamittlillatroll skrev 2010-02-25 19:51:21 följande:
    Jag UMGÅS inte med dem. Skrev jag det eller?
    Hon skrev och frågade OM du VILL umgås med dem när de nu beter sig så illa! Skit i dem och skaffa andra kompisar som inte beter sig som dom!
    Äntligen är hon här, vår älskade Moa
  • Majami­ttlill­atroll
    Äldre 25 Feb 19:57
    #6

    Har inga kompisar !

  • Elsans
    Äldre 25 Feb 20:08
    #7
    IsaCMoJs skrev 2010-02-25 19:52:50 följande:
    Hon skrev och frågade OM du VILL umgås med dem när de nu beter sig så illa! Skit i dem och skaffa andra kompisar som inte beter sig som dom!
    Exakt!
  • Majami­ttlill­atroll
    Äldre 25 Feb 20:09
    #8

    Förlåt missförstod då!

  • Cia o krabat­en
    Äldre 25 Feb 20:11
    #9

    Men om de kindpussas och äter middag hos varandra så är de betydligt närmare än bara bekanta genom dagis.


    Troligen känner de varandra redan innan och önskade samm   a dagis.
    Det är otroligt svårt att komma in i ett gäng som redan finns, dessutom verkar du inte vara samma skrot och korn som de är (Du får själv bestämma om det är bra eller dåligt ) så då är det ännu svårare.
    Men hälsa kan man ju göra iaf!
    Det gör alla föräldrar på vår fsk, oavsett vilken av de 4 avdelningarna man är på.
  • Lussek­atten8­7
    Äldre 25 Feb 20:13
    #10

    De är nog ändå inte värda att umgås med!! Strunta i dem bara! Visa inte att du tycker det är jobbgit om de stirrar,utbyter blicker eller vadd et kan vara,IGNORERA så komemr de märka att du är stark kram


    (¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Maria 090729 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Jag mobbas på dagis!