• Vanillie

    "vi som fått våra små efter ivf våren 2009".

    Fortsättningstråd för oss som plussade maj/juni efter IVF (Del 4)

    Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m44702701.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m47083384.html

    Länken till vår medlemslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-222/m48400571.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-30 11:12
    BF:
    26/1 -10 Septemberängel
    31/1-10 Fröken Lycklig
    2/2-10 (6/2 enl. RUL) Vanillie
    5/2-10 syssling. Föddes 19/11 2009. En son
    5/2-10 vera72
    7/2 Kuddigt.
    14/2 MissLillis, Sol78
    15/2 Popcornpysen, tvillingar
    17/2 Fru Hagelin (13/2 enligt rutin-UL 23/9)
    Alice
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-15 10:34
    UPPDATERAD LISTA:

    F Lycklig - 8/2 2010 en son. Andra graviditeten BF nov?

    Kvitter (Fd Vanillie) 9/2 2010 Alice. Andra graviditeten BF 9/10-2012

    5/2-10 S Y (Fd syssling) 19/11 2009, en son. Andra graviditeten BF nov?

    Semlan - en dotter 16/2 2010. Andra graviditeten BF 7/7 2012

    MissLillis, 19/2 2010 en son, 21/11 2011 en dotter
  • Svar på tråden "vi som fått våra små efter ivf våren 2009".
  • Fru Lycklig

    Hej!
    Hoppar in och skriver lite snabbt, hoppas hinna skriva lite mer senare idag...
    Jag vill också gärna träffas!

    tisdag 18: Vera, MissLillis, syssling, Fröken Lycklig
    onsdag 19: Vera, MissLillis, Fröken Lycklig
    torsdag 20: Vera, MissLillis, syssling
    tisdag 25: Vera, MissLillis, syssling
    onsdag 26: Vera, MissLilli, syssling, Fröken Lycklig

  • Semlan10

    Ska vi säga onsdagen den 26 då? Verkar vara då flest kan! Kanske har Fru H fått tillbaka bilen då också?! Återstår bara att bestämma tid och plats...

  • Fru Orange

    Japp kanske jag får den imorgon, har inte fått besked förrän alldeles nyss Bilverkstäder Kräks...

    Så det låter bra tycker jag Plats har jag inga åsikter om förutom helst utanför stan och tid kan jag bara säga att Felix brukar sova mellan 9-11 men det är ju förvisso inte hela världen för jag gissar att alla våra små har olika rutiner Skrattande 


    (¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • syssling

    Onsdag 26:e bokar jag in!

    Tid; förslagsvis 13.00?

    Plats: Jag vet att Fru H helst ville utanför stan. Men jag vill flagga för ett nytt ställe som heter Baby Revolution vid Kungsholmstorg. Det är en butik kombinerad med café med utrymme för barnen att kunna leka. Men jag är flexibel och kan lätt ta mig utanför stan. :) Över huvudtaget gärna ett ställe där barnen kan leka av sig.

  • MissLillis

    För oss funkar både i stan och utanför.

    Har ju varit på Andys lekland i Sickla och det var helt ok tyckte sonen och jag.

  • Fru Lycklig

    26:e kl.13.00 blir bra, bokar det!

    Jag röstar för Sickla. Lätt att ta sig med bil för oss som kommer utanför... Men är vi fler som vill till stan, så löser det sig också...!

    Ska iaf bli roligt att ses igen :)


    Amor vincit omnia - kärleken övervinner allt
  • syssling
    Jag är en klant! Har tid på BVC 26:e kl 14 ... Det innebär att jag inte kan komma. Möjligtvis att jag kan komma efter det om ni är kvar då? Blir väl att jag skulle kunna vara i Sickla 14:45 ... Vad tror ni?
  • Semlan10

    Vad tråkigt Syssling, men kanske går det att lösa på något sätt. Om vi ska träffas i Sickla på Andys lekland så är det väl inte mycket till lunchställe, mer fika, i så fall skulle en lite senare tid passa oss bättre. Kl 14 kanske, om det funkar för övriga? Eller om vi träffas på Baby revolution kanske du kan komma tidigare än till Sickla?

    Övriga datum på listan var det ju inte heller alla som kunde, men torsdag den 27 skulle funka för mig iaf. Men veckan efter nästa börjar jag isolera oss lite, har bacillskäck inför resan och vill inte ta onödiga risker så nära inför avresa!

  • Fru Lycklig

    Jag skulle kunna den 26:e kl.14.00. Kan även torsdag 27:e på em om det skulle vara bättre.

    Vi har haft en trist helg... Lilleman har varit snorig och hostig i veckan, men i natten mellan fredag och lördag fick han feber... Sedan blev maken magsjuk på lördagkväll, troligen vinterkräksjukan, och nu i kväll kräktes lilleman...
    Jag är iaf frisk.

    Hoppas ni vågar träffa oss? Annars stannar vi självklart hemma? Jag tar inte illa upp om ni tycker det...!
    Kommer självklart bara om vi mår bra och inte har kräkts på något dygn.

    KRAM!


    Amor vincit omnia - kärleken övervinner allt
Svar på tråden "vi som fått våra små efter ivf våren 2009".