• Anonym (busfrö)

    Onani: när, var & hur?

    Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

    Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

    När onanerade du senast?

    Var onanerade du senast?

    Hur onanerade du senast?

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?

  • Svar på tråden Onani: när, var & hur?
  • mrbiig
    När onanerade du senast?
    Igårkväll och är på G nu igen

    Var onanerade du senast?
    Vid datorn

    Hur onanerade du senast?
    Med hårda/mjuka drag runt min lem

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    Man 42 sambo
  • Ursusman

    Morgonstånd har guld i mun, brukar jag säga.
    Ett sprut i duschen är aldrig fel.
    Man 53 sambo

  • Anonym

    Jag hade ett litet orgasmmaraton igår. Jag var så vansinnigt kåt att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Så när dottern var lämnad på förskolan la jag mig till rätta i sängen. Jag smekte till att börja med mina bröst som nu är mycket större än vanligt då jag är gravid. Sakta men beslutsamt började jag smeka mitt svullna klitoris. Jag fångade lite fukt från min savande f*tta och började massera snabbare och snabbare med fingrarna. Jag kände dock att jag saknade något, så jag hämtade Mr rabbit med G-punktsstimuleraren ur garderoben. Glidmedel skulle inte behövas, då jag var plaskvåt. Jag förde in staven, satte på rotatorn och rös i hela kroppen! Satte på den lilla vibratorn som skulle kittla mitt klitoris. Ökade tempot en aning och kände hur jag var på väg mot en orgasm. Det gick fort, men den var grymt skön. Fick en rejäl fontänorgasm och låg i flera minuter och bara njöt.

    Gick och duschade av mig, då jag var blöt. I duschen ställde jag om munstycket till en hår stråle och masserade ett tag med strålen. Jag kom inte, men det var grymt skönt.

    Efter lunchen var det dags igen.. La mig i soffan med laptopen nära till hands. Surfade in på lite olika sidor och kollade lite trevlig porr, samtidigt som fingrarna febrilt stimulerade klitoris. Känner hur blygdläpparna återigen börjar svullna och att klitoris blir mer och mer känsligt. Är nu återigen vansinnigt kåt och våt och det dröjer inte många minuter innan jag kommer, samtidigt som jag kollar på två tjejer som slickar varandra och leker med diverse olika lekasker på datorn. Grymt skön dag med andra ord.
    Nu är jag lika kåt igen, men ska hålla mig tills ikväll då sambon ska få göra allt jobb Tjej, 24 år höggravid, mamma till en treåring, sambo.

  • Rakad Apa

    Var extremt bakfull idag så jag drog en runk i duschen. Onani har jag märkt brukar bota mina bakfyllor till viss del, haha

  • Rakad Apa
    Rakad Apa skrev 2010-08-28 17:34:05 följande:
    Var extremt bakfull idag så jag drog en runk i duschen. Onani har jag märkt brukar bota mina bakfyllor till viss del, haha
    Är 27 å gammal, sambo och har ett barn på 4 månader.
  • roflmao

    När: Alldeles nyss

    Var: I soffan med datorn bredvid

    Hur: Blev lite nyfiken av diskussionen så sökte på Tenga på min favoritsida. Blev väldigt kåt av några av filmerna så tog en klitorisvibrator till hjälp och kom på rekordtid.

    Kvinna, 31, singel

  • Anexxet
    roflmao skrev 2010-08-28 18:34:19 följande:
    När: Alldeles nyss

    Var: I soffan med datorn bredvid

    Hur: Blev lite nyfiken av diskussionen så sökte på Tenga på min favoritsida. Blev väldigt kåt av några av filmerna så tog en klitorisvibrator till hjälp och kom på rekordtid.

    Kvinna, 31, singel
    sexigt..=) Behöver du hjälp..=)
  • Anonym (Molly)

    När onanerade du senast?
    Ganska nyss faktiskt

    Var onanerade du senast?
    I soffan med lite porr på datorn Tungan ute

    Hur onanerade du senast?
    Smekte fittan med mina fingrar. Körde upp 2 fingrar och pullade mig själv samtidigt som jag smekte min svullna klitta... Mums!! Tusan vad skönt det var Nästan så man blir sugen igen ju

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    Gift kvinna, dryga 30 år, barn

  • Anonym (busig)
    När onanerade du senast?
    Nyss

    Var onanerade du senast?
    Framför dator på jobbet, med sovande manlig kollega i rummet bredvid

    Hur onanerade du senast?
    Smekte mig själv med två fingrar, blev snabbt våt och kom rätt snabbt efter det

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    Kvinna, sambo, ett barn och ett på väg
  • Janice01
    Anonym (busig) skrev 2010-09-08 02:31:37 följande:
    När onanerade du senast?
    Nyss

    Var onanerade du senast?
    Framför dator på jobbet, med sovande manlig kollega i rummet bredvid

    Hur onanerade du senast?
    Smekte mig själv med två fingrar, blev snabbt våt och kom rätt snabbt efter det

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    Kvinna, sambo, ett barn och ett på väg
    Hahaha coolt!
    Inte rädd att någon skulle komma? Byxorna nere eller handen innanför kjolen?
Svar på tråden Onani: när, var & hur?