• Anonym (busfrö)

    Onani: när, var & hur?

    Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

    Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

    När onanerade du senast?

    Var onanerade du senast?

    Hur onanerade du senast?

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?

  • Svar på tråden Onani: när, var & hur?
  • Anonym (busig)
    Janice01 skrev 2010-09-08 08:26:51 följande:
    Hahaha coolt!
    Inte rädd att någon skulle komma? Byxorna nere eller handen innanför kjolen?
    Nej inte direkt rädd, bara jag och den sovande kollegan på jobbet, men lite spänning gav det allt.... Handen innanför så lätt att spela oskylig om jag skulle hört nåt mystiskt ljud...

    Nu när jag tänker på det blir jag lite småkåt igen, får nog smyga ner handen under täcket nu när jag ska sova efter min vakna natt... Drömmer
  • Anonym
    Anonym (busig) skrev 2010-09-08 08:38:25 följande:
    Nej inte direkt rädd, bara jag och den sovande kollegan på jobbet, men lite spänning gav det allt.... Handen innanför så lätt att spela oskylig om jag skulle hört nåt mystiskt ljud...

    Nu när jag tänker på det blir jag lite småkåt igen, får nog smyga ner handen under täcket nu när jag ska sova efter min vakna natt... Drömmer
    COOOL
  • Pappan och havet

    Blir så kåt av att läsa era onanibeskrivningar.
    Kuken har rest sig i brallan och ska nu gå in på toa på här på kontoret.
    Kommer att låta satsen komma på magen för det känns lite snuskigt, får väl torka av det innan jag börjar jobba igen.
    Onanera på kåtisar.

  • Jonna1988
    När onanerade du senast?
    Nyss

    Var onanerade du senast?
    I soffan när jag kolla på lite porr

    Hur onanerade du senast?
    Med fingrar och en vibrator

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    Kvinna, 22, särbo
  • Anonym

    Runkade senast imorse...i duschen, brukar onanera ca 1 ggr om dagen....men jag och frun har ofta sex, men jag brukar bli så kåt på henne när jag tänker på vad vi gjorde senast vi hade sex......så då får man ta till handen...


    man 43 är gift

  • Anonym (Kille)

    När onanerade du senast? jag runkar nu

    Var onanerade du senast? Vid datorn

    Hur onanerade du senast? drar förhuden fram och tillbaks

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    man, 57, gift

  • Anonym

    Oj... Vad kåt jag blev när jag läste igenom alla era inlägg... Skäms

    Jag måste få besätta följande...

    Jag var på möte häomdagen och hon som ledde detta gav mig små blickar emmelanåt... som om hon ville säga något! När jag tittade bort fanns hennes blick på mig direkt... kunde inte hjälpa att det flög upp en massa mysiga tankar i mitt huvud så när jag kom hem la jag mig på soffan i underklder, bara med en ända tanke i huvudet... att hon skulle varit där med mig!!

    Samtidigt som jag smekte min fitta tänkte jag på hur jag skullle vilja slicka hennes fitta... smeka hennes kvinliga kropp och få henne att njuta till max... Jag förde sakta in två fingrar och smekte min klitta... Åhh jag var såå jävla kåt!!  Kunde inte ligga still... fantiserade om hur hon slickade och smekte min kropp... kyste varje millimeter av hennes kropp... till slut brast det jag och kom i en otroligt skön orgasm....

    Snart kommer jag att träffa henne igen... möter hon mig med siin blick då vet jag inte hur jag ska kunna se henne i ögonen utan att le... och tänka dom tankarna igen... Busigt och förbjudet.... Vill veta om hon tänker samma eller det bara är jag som fantiserar hi hi

    Smeker mig själv just nu också...
    Fantiserar om att någon är med mig (gärna en kvinna)
    Vi smeker varandra i min fantasi...
    Ligger på soffan....
    Smeker fittan.. har min dildo brevid... mmm 

  • Totek
    Anonym (busfrö) skrev 2010-03-09 15:10:05 följande:
    Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

    Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

    När onanerade du senast?

    Var onanerade du senast?

    Hur onanerade du senast?

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    När?
    Igår (även idag)

    Var?
    Både vid datorn och i sängen

    Hur?
    på två sätt:
    1: Ungefär som ett samlag, ligger på mage och stöter lemmen mot min underarm. Ibland måste man använda olivolja eller annat för att det ska bli bättre "glid" om man inte är allt för kåt.
    2: för min förhud upp och ner i olika rytmer. (kan använda båda vid utlösning).

    Jag är man och är 33 år och singel
  • Farau

    När onanerade du senast?
    Igår

    Var onanerade du senast?
    I soffan m datorn som (visuell stimulans)

    Hur onanerade du senast?
    Runkade....

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    man, 40 och gift

Svar på tråden Onani: när, var & hur?