• Fantastic 4

    Bebisar födda oktober 2007, del 11

    Här pratar vi vidare om våra små troll som föddes i oktober 2007{#lang_emotions_heart}, om deras syskon, om ev nya syskon och allt mellan himmel och jord!!! Välkomna nya som gamla !!!


    Mamma till 4 underverk!!!
  • Svar på tråden Bebisar födda oktober 2007, del 11
  • Dior
    trazzlan skrev 2010-10-16 20:14:25 följande:
    Men dior så hemskt....man vill bara gråta när så små barn omkommer. Hur mår du??
    Helgen har varit jobbig, vaknat från och till på nätterna. Har en tom känsla i kroppen, det värsta av allt var att jag hade min egen pojke i bilen. När jag saktade in så körde bara bilarna förbi mig så jag kände att jag bara var tvungen att stanna.
  • Fantastic 4

    Fille: Vilken liten sötnos, grattis, du får berätta mer när allt lugnat ner sig!!


    Dior skrev 2010-10-16 12:12:10 följande:
    Igår var jag med om en hemsk bilolycka, kom nästan precis när det hade hänt och jag stannade och sprang av och fick hjälpa till :(

    www.skanskan.se/article/20101015/TRAFIK/10101...
    Usch vad hemskt!!! Konstigt m människor som bara äker förbi !!!!
    Mamma till 4 underverk!!!
  • Dior
    Fantastic 4 skrev 2010-10-17 19:21:36 följande:
    Fille: Vilken liten sötnos, grattis, du får berätta mer när allt lugnat ner sig!!Usch vad hemskt!!! Konstigt m människor som bara äker förbi !!!!
    Ja det var därför som jag stannade och för att ingen ambulans var där....när jag kom så såg jag bara ryggen på två vuxna och ett barn som låg på åkern, men en buss hade stannat och tagit hand om systern, när jag kom dit så var där en kvinna som gav andningshjälp och jag ringde 112 :(  en man försökte lugna mamma
  • zummar

    Dior; starkt av dig att stanna fast du hade barn i bilen. Det brukar jag slåss med inombords, jag VET att jag skulle vara bra att för de som är med i olyckan, jag fungerar rätt bra i sånna situationer,...men jag vet inte om jag skulle stanna om jag inte kunde garantera mina barns säkerhet. Jättejobbigt ....! Men starkt av dig att du kunde göra det! kramar

    Allt gick bra och nu är min sambo här på riktigt.
    Jag har inte testat mig, vill inte veta.....och sen så vet jag inte om jag tror att jag är gravid på riktigt. jag menar...det borde ju vara omöjligt eftersom jag äter piller....

    Fillie: vilken liten sötnos=)

  • majsan801

    Fille grattis till underverket.

    Dior så fruktansvärt, det är klart man ska stanna vare sig man har egna barn i bilen eller ej. Ut med varningsblinkers och sen försöka hjälpa. Tänk om det var en själv som råkat ut för en olycka och ingen stannar. Hemsk tanke.

    Själv har jag en pissig dag tycker att det är så fruktansvärt jobbigt att vara mamma ibland. Barnen fullkomligen suger all energi ur mig och jag får aldrig någon chans till uppladdning. Bläää men de blir ju större så det blir väl bättre. Trevlig söndags kväll på er!

  • Solrosen82

    fillie: GRATTIS TILL LILLA MY!!! Åh va söt hon är, blir så sugen på en egen sötnos när jag ser såna bilder. Du får komma in sen och skriva en förlossningsberättelse. Snacka om intensiv september med tre födelsedagar

    Dior: Vilken hemsk upplevelse att komma till en olycksplats. Tänk poliser, brandmän och ambulanspersonal som får se det där nästan dagligen. Jag skulle nog inte orka med det. Helt rätt att stanna, fattar de som bara kör förbi. Hade inte pojken haft bälte på sig eller vad när han låg på åkern?
    Var ju med Meja till logopeden i fredags. Det gick bra och vi fick en ny tid nästa vecka för att logopeden ska få en bättre bild av henne. Vi fick ett blad med tips och råd och sen stod det lite info om språksvårigheter. Hoppas det går bra för er med.

    Majsan: Det e viktigt med tid att "ladda batterierna" när man e hemma med barnen. Jag var så less när jag var hemma att jag höll på att bli tokig.

  • fillie

    Tack för gratulationerna:)  lite fullt upp nu fortfarade med sjuka barn......men snart så:)

    Dior; usch vad hemskt,  tårarna bränner när man läser nåt så hemskt, vad starkt av dig att stanna.

  • Dior
    Solrosen82 skrev 2010-10-18 09:06:34 följande:
    Dior: Vilken hemsk upplevelse att komma till en olycksplats. Tänk poliser, brandmän och ambulanspersonal som får se det där nästan dagligen. Jag skulle nog inte orka med det. Helt rätt att stanna, fattar de som bara kör förbi. Hade inte pojken haft bälte på sig eller vad när han låg på åkern?
    Var ju med Meja till logopeden i fredags. Det gick bra och vi fick en ny tid nästa vecka för att logopeden ska få en bättre bild av henne. Vi fick ett blad med tips och råd och sen stod det lite info om språksvårigheter. Hoppas det går bra för er med.
    Ja usch. Han satt i barnstol, dom hade nog tagit ut honom själv och lagt honom på marken.
  • Dior
    fillie skrev 2010-10-18 19:43:34 följande:
    Dior; usch vad hemskt,  tårarna bränner när man läser nåt så hemskt, vad starkt av dig att stanna.
    Man har varit som en zombi på jobbet idag.

    Efter att jag hade hämtat på dagis så körde vi till kyrkan och tände ljus.
  • Shannara
    fillie skrev 2010-10-16 12:03:34 följande:

     


    hejsan tjejer!

    kikar in en snabbis nu...haft sjuka barn hemma (har) + lilla My som har hunnit bli 16 dagar gammal   hade ju tid för igångsättning 30/9 och hon kikade ut 23.14 den dagen, 3005 g lätt och 47 cm kort   så nu har jag 3 september barn!
    Vilken goding!!! GRATTIS till hela familjen!

    Och krya på sej pojkar...
Svar på tråden Bebisar födda oktober 2007, del 11