• Agamemnon

    Barn i mars 2008 - 10

    Evighetstråden! Om jag har fattat rätt så kommer denna tråd inte att stängas efter tre månader...
    Så här kan vi nu babbla i all evighet - om oss, våra påhitt men ffa naturligtvis om våra små och deras påhitt - språkutveckling, motorik, potträning, hyss och bus!
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10
  • Movieprincess

    Vi köpte når på badhuset vi var på i vintras.... nu lär det inte bli nåt bad på vääldigt länge (för min del iaf) nu kan jag ju inte skylla på att jag är gravid längre så...
    Men till jul har vi lite småplaner på att skita i julen och sticka utomlnads istället, skulle vara skönt!


    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥Tuva 100416♥
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-06-25 21:19:17 följande:
    Alltid kul med ett livstecken! Skönt att allt börjar falla på plats nu iaf! Grattis till sommarjobbet och heja Imran! Tufft med utredningen men förhoppningsvis kommer de fram till vad som felar så hon kan få hjälp.
    jo jag lever så det är lungt men tid räcker inte alltid till.. det är väldigt tufft vissa perioder men det kommer att bli bra.. men man får verkligen kämpa för att allt ska fungera.. det är sällan nått bara flyter på.. det enda som har flytit på är vell återbesöket efter njurtransplantationen och det visade att jag har godtagit emot njuren med bravur..
    Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-06-30 14:23:51 följande:
    jo jag lever så det är lungt men tid räcker inte alltid till.. det är väldigt tufft vissa perioder men det kommer att bli bra.. men man får verkligen kämpa för att allt ska fungera.. det är sällan nått bara flyter på.. det enda som har flytit på är vell återbesöket efter njurtransplantationen och det visade att jag har godtagit emot njuren med bravur..
    Men det är ju bra! Med njuren alltså. Skönt att iaf inte den strular. Jag kan tänka mig att tiden inte räcker till och att vissa perioder är tuffare när man är ensamstående med två små och dessutom har hälsan att tänka på. Förstår att FL prioriteras bort då. Men du vet ju att jag börjar stalka dig om jag inte hör/ser ett livstecken på flera veckor.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-06-30 12:13:16 följande:
    är du säker?
    Jag var ju så illa tvungen.

    Vi har också planer på att sticka till solen runt jul/nyår. Jag vill egentligen inte, jag föredrar att vara med familjen på jul, men maken har rätt i att det faktiskt är hans tur att "bestämma" och om jag åker i år så har jag lugn och ro de kommande fem åren.

    Bettanspettan: Härligt med semester!! Jag vill också!

    Vi har samma med Olivia när det gäller nattblöjan. Hon dricker också välling innan sovdags så nattblöjan är alltid full. Finns inte en tanke på att ta bort den. Men på dagtid funkar det desto bättre. Vi har inte haft en enda olycka sen hon blev helt blöjfri.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Bettanspettan
    LitenBlomma skrev 2010-06-30 16:29:02 följande:
    Nu har jag beställt ett gravtest, ska testa på söndag OM jag inte fått mens innan dess.
  • SchumiFerrari

    Hej!


    Har varit i Sthlm en kort sväng. Det var trevligt.. Nu är man dock lagom seg eftersom att vi kom hem 03.00 inatt... Kört hela natten.. .eller min man har kört och jag försökt hålla mig vaken och prata med honom. Smurfen vaknade 0800 och Muppen 0930... Imorgon ska jag jobba...


    Muppen mars-08 Smurfen aug-09 muppensmamma.blogspot.com/
  • LitenBlomma
    Movieprincess skrev 2010-06-30 22:37:09 följande:
    Spännande
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥Tuva 100416♥
    Det är bara 3:e försöket sen vårt missfall men jag är redan otålig som attans. Är ju van att bli gravid i tid och otid så det här är nåt nytt för mig.
    -02 -08 -09
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10