• TapetKlister

    BIM listan för alla Västeråsare :)

    Några som vill följas åt i kampen mot ett plus?
    Dela tankar, funderingar, symtom med mera..

    Jag har 4 dagar kvar till BIM, Känner mig inte speciellt gravid men föröker håller hoppet uppe!
    Har dock haft lite magont igår kväll och även till och från idag. Annars känner jag mig helt som vanligt.

    Plus vs MinusErrenae - BIM 6 aug  (första barnet, 23år)


    Längtar
  • Svar på tråden BIM listan för alla Västeråsare :)
  • JaninaH
    TapetKlister skrev 2010-08-13 06:39:55 följande:
    "Mensvärk" kan man väl få även om man är gravid? Många som har det i början av graviditeten har jag hört, typ för att livmodern tränger ut sig?
    jo jag vet, och jag är jättttte tajt i underlivet.. men vafan jag testade idag på morgon urin och det visar inget, det va exakt samma sak när jag fick missfall, jag testade och min mens va 15 dagar sen, nada sedan poff stört blödde klumpar osv.. dokumenterat missfall!!!... låghormonare?
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • TapetKlister
    JaninaH skrev 2010-08-13 12:42:45 följande:
    jo jag vet, och jag är jättttte tajt i underlivet.. men vafan jag testade idag på morgon urin och det visar inget, det va exakt samma sak när jag fick missfall, jag testade och min mens va 15 dagar sen, nada sedan poff stört blödde klumpar osv.. dokumenterat missfall!!!... låghormonare?
    Vi får hoppas att du är låghormonare och att det inte slutar i missfall denna gång! En missfall för din del får bannemej räcka, någon måtta ska det ju vara! :)
    Hoppas du plusar snart iaf :)
    Längtar <3
  • JaninaH
    TapetKlister skrev 2010-08-13 12:46:52 följande:
    Vi får hoppas att du är låghormonare och att det inte slutar i missfall denna gång! En missfall för din del får bannemej räcka, någon måtta ska det ju vara! :)
    Hoppas du plusar snart iaf :)
    tack!! man blir ju frustrerad.. Kräks
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • ohbaby

    Ja, jag har också läst att man kan ha "mensvärk" när man är gravid...
    Trodde förut att jag var gravid men nu tror jag inte det...

    Kunde ju såklart inte hålla mig från att testa imorse, bim-1, negativt. jaja. får se efter helgen.

    Har du testat nåt med errenae?

    JaninaH jag håller tummarna för att du är en gravid låghormonare:)

  • JaninaH
    ohbaby skrev 2010-08-13 13:05:03 följande:
    Ja, jag har också läst att man kan ha "mensvärk" när man är gravid...
    Trodde förut att jag var gravid men nu tror jag inte det...

    Kunde ju såklart inte hålla mig från att testa imorse, bim-1, negativt. jaja. får se efter helgen.

    Har du testat nåt med errenae?

    JaninaH jag håller tummarna för att du är en gravid låghormonare:)
    tack så mycket, jag ska nog ringa 1177 och kolla vad dom säger för jag pallar inte mera.
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • JaninaH
    JaninaH skrev 2010-08-13 13:19:45 följande:
    tack så mycket, jag ska nog ringa 1177 och kolla vad dom säger för jag pallar inte mera.
    pratade med dom och dom sade att jag ska höra av mig till mödravården på måndag om inget hänt och prata med dom :)
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • TapetKlister
    ohbaby skrev 2010-08-13 13:05:03 följande:
    Ja, jag har också läst att man kan ha "mensvärk" när man är gravid...
    Trodde förut att jag var gravid men nu tror jag inte det...

    Kunde ju såklart inte hålla mig från att testa imorse, bim-1, negativt. jaja. får se efter helgen.

    Har du testat nåt med errenae?

    JaninaH jag håller tummarna för att du är en gravid låghormonare:)
    Jag har gett upp testandet för denna månad, testade i onsdags och då var det fortfarande negativt, så det var nog bara mensen som spökade!
    Tråkigt att det blev negativt, fast än är det inte kört :)
    Håller tummarna! :)
    JaninaH skrev 2010-08-13 14:01:52 följande:
    pratade med dom och dom sade att jag ska höra av mig till mödravården på måndag om inget hänt och prata med dom :)
    Åh, hoppas det visar något där isf :)
    Längtar <3
  • JaninaH
    TapetKlister skrev 2010-08-13 16:21:07 följande:
    Jag har gett upp testandet för denna månad, testade i onsdags och då var det fortfarande negativt, så det var nog bara mensen som spökade!
    Tråkigt att det blev negativt, fast än är det inte kört :)
    Håller tummarna! :)
    JaninaH skrev 2010-08-13 14:01:52 följande:
    pratade med dom och dom sade att jag ska höra av mig till mödravården på måndag om inget hänt och prata med dom :)
    Åh, hoppas det visar något där isf :)
    ja det hoppas jag med :D lika bra att jag testade mig idag eftersom att det kommer bli en del alkohol
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • TapetKlister
    JaninaH skrev 2010-08-13 17:22:21 följande:
    ja det hoppas jag med :D lika bra att jag testade mig idag eftersom att det kommer bli en del alkohol
    Ja så gjorde jag också förra helgen, blev negativt så slutade med alkohol!
    Har ändå avstått från alkohol i 4 månader och ändå inte plussat, - så tänkte att nu fick det vara nog, kan ju inte bli värsta nykteristen bara för att man försöker bli gravid, lite kul måste man ju också ha! :)
    Hoppas du får kul ikväll iaf!
    Längtar <3
  • JaninaH
    TapetKlister skrev 2010-08-13 18:59:54 följande:
    Ja så gjorde jag också förra helgen, blev negativt så slutade med alkohol!
    Har ändå avstått från alkohol i 4 månader och ändå inte plussat, - så tänkte att nu fick det vara nog, kan ju inte bli värsta nykteristen bara för att man försöker bli gravid, lite kul måste man ju också ha! :)
    Hoppas du får kul ikväll iaf!
    hah tack, sitter med min kompis och dricker nu ;) ja men eller hur, slappnar av gör man med om man bara dricker lite, tycker jag iaf, kaske fel inställning men menar inte så ;)
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
Svar på tråden BIM listan för alla Västeråsare :)