• TapetKlister

    BIM listan för alla Västeråsare :)

    Några som vill följas åt i kampen mot ett plus?
    Dela tankar, funderingar, symtom med mera..

    Jag har 4 dagar kvar till BIM, Känner mig inte speciellt gravid men föröker håller hoppet uppe!
    Har dock haft lite magont igår kväll och även till och från idag. Annars känner jag mig helt som vanligt.

    Plus vs MinusErrenae - BIM 6 aug  (första barnet, 23år)


    Längtar
  • Svar på tråden BIM listan för alla Västeråsare :)
  • TapetKlister
    JaninaH skrev 2010-08-14 17:48:38 följande:
    då har man lärt sig något nytt, ska kanske börja med det då ;D
    Haha vette tusan om det är så, så gå inte på mina ord :P

    Du får ta och göra ett nytt test och se vad det visar, nu borde det ju nästan synas om du är gravid? Du är ju ändå på BIM+8 imorgon :P
    ohbaby skrev 2010-08-14 19:25:32 följande:
    Spännande! Då måste du ju testa igen:)

    Ja, det skulle vara kul om alla fick plussa snart!
    Ja men ellerhur, vore kung!
    Jag är på BIM+9 idag om jag inte räknar spottingsdagarna som mens. Fast jag har gett upp hoppet för denna månad då det bara blev negativt.. så nu väntar jag på ÄL som borde vara om två veckor eller nåt sånt.

    Fortfarande ingen mens för din del? :)
    Längtar <3
  • JaninaH
    ohbaby skrev 2010-08-14 19:25:32 följande:
    Spännande! Då måste du ju testa igen:)

    Ja, det skulle vara kul om alla fick plussa snart!
    TapetKlister skrev 2010-08-14 20:12:15 följande:
    Haha vette tusan om det är så, så gå inte på mina ord :P

    Du får ta och göra ett nytt test och se vad det visar, nu borde det ju nästan synas om du är gravid? Du är ju ändå på BIM+8 imorgon :P
    ohbaby skrev 2010-08-14 19:25:32 följande:
    Spännande! Då måste du ju testa igen:)

    Ja, det skulle vara kul om alla fick plussa snart!
    Ja men ellerhur, vore kung!
    Jag är på BIM+9 idag om jag inte räknar spottingsdagarna som mens. Fast jag har gett upp hoppet för denna månad då det bara blev negativt.. så nu väntar jag på ÄL som borde vara om två veckor eller nåt sånt.

    Fortfarande ingen mens för din del? :)
    jag väntar nog med att testa, har jag väntat 1 vecka, kan jag vänta 2 veckor till ;D haha!  ja men jag tror inte att det syns något än.. tror inte jag är gravid heller, har jag fått neg och sena menstruationer till och från i ca6år så har jag blivit lätt imun mot att tro eller ens hoppas att jag är gravid för jag hr lärt mig att om jag hoppas blir jag bara mera besviken..

    nej jag väntar tills jag får pengar ;D
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • ohbaby

    Mensen har inte dykt upp än, så jag hoppas vidare:)

    Har däremot blivit PMS:ig idag.
    Min man frågade mig nåt när han va i ett annat rum, jag svarade ja på frågan och han sa 'va' två gånger. Sista gången ville jag ropa 'men låter det som att jag säger nej eller?'
    Haha.. Dryg jag är! Men jag knep igen munnen och insåg att min tjurighet inte var befogad;)

    Så vi får väl se vad som händer.
    Vi får uppdatera varandra när det händer nåt spännande eller mindre spännande...

  • TapetKlister

    JaninaH
    Ja efter 6år kan jag förstå att det inte kliar lika mycket i fingrarna! Men stackare ändå som får vänta och vänta och vänta, nu är det bannemej din tur säger jag! Har du regelbunden mens i vanliga fall?

    Ohbaby
    Haha sådär tjurig kan jag vara i vanliga fall, tänder till på ingenting! Kanske för att jag måtse vara så trevlig på jobbet hela tiden, även de gånger då jag känner att det kokar innuti, men nej då ska man le minsann!
    Hoppas du plusar snart iaf :D
    Från min sida är det nog rätt lugnt med spännande saker.. väntar på ÄL och den lär dröja någon vecka till så! :P


    Längtar <3
  • JaninaH
    TapetKlister skrev 2010-08-15 10:50:31 följande:
    JaninaH
    Ja efter 6år kan jag förstå att det inte kliar lika mycket i fingrarna! Men stackare ändå som får vänta och vänta och vänta, nu är det bannemej din tur säger jag! Har du regelbunden mens i vanliga fall?

    Ohbaby
    Haha sådär tjurig kan jag vara i vanliga fall, tänder till på ingenting! Kanske för att jag måtse vara så trevlig på jobbet hela tiden, även de gånger då jag känner att det kokar innuti, men nej då ska man le minsann!
    Hoppas du plusar snart iaf :D
    Från min sida är det nog rätt lugnt med spännande saker.. väntar på ÄL och den lär dröja någon vecka till så! :P
    Ja jag har haft 31-33 dagar så länge jag kan minnas.. visst vissa månader är det 27 dagar + el - med några dagar men ja.. ja jag tycker med att det är min tur!

    hahahah mitt humör är inte att leka med i vanliga fall heller, tänder med till lätt, iallafall gällandes vissa människor ;D
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • TapetKlister
    JaninaH skrev 2010-08-15 12:55:09 följande:
    Ja jag har haft 31-33 dagar så länge jag kan minnas.. visst vissa månader är det 27 dagar + el - med några dagar men ja.. ja jag tycker med att det är min tur!

    hahahah mitt humör är inte att leka med i vanliga fall heller, tänder med till lätt, iallafall gällandes vissa människor ;D
    Ja men det är ju någorlunda regelbundet det, kanske inte så kort cykel som man önskar då man försöker bli på smällen men den duger ju, den är bättre än min iaf :P Min är mellan 33 och 40 dagar!

    Hahaha, skönt att jag inte är ensam då om att vara så :p Jo så är jag med, eller mest tänder jag till på sambon (säkert för att jag är med honom mest), stackars han som får stå ut med mig! Höhö!  
    Längtar <3
  • JaninaH
    TapetKlister skrev 2010-08-15 16:00:02 följande:
    Ja men det är ju någorlunda regelbundet det, kanske inte så kort cykel som man önskar då man försöker bli på smällen men den duger ju, den är bättre än min iaf :P Min är mellan 33 och 40 dagar!

    Hahaha, skönt att jag inte är ensam då om att vara så :p Jo så är jag med, eller mest tänder jag till på sambon (säkert för att jag är med honom mest), stackars han som får stå ut med mig! Höhö!  
    haha jadu, fiffan för att vara tjej
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • JaninaH

    mens bim+8, eller om det är tidigt mf, det återstår att se


    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • TapetKlister
    JaninaH skrev 2010-08-15 17:42:50 följande:
    mens bim+8, eller om det är tidigt mf, det återstår att se
    Jag som höll tummarna! Typsikt! Jobbigt om det är tidigt missfall, hellre mens än tidigt missfall menar jag.. är ju nog så jobbigt då mensen dyker upp så :/
    Får hålla tummarna ännu hårdare nästa månad!
    Längtar <3
  • ohbaby

    Vad drygt JaninaH!
    Då får vi hålla tummarna för sep istället.

    Tror min mens kom idag. De bruna flytningarna jag har varje dag blev rosa/röda idag... Så det är väl mensen...
    :(

Svar på tråden BIM listan för alla Västeråsare :)