• miyouuss

    dermaroller, erfarenhet?

    jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

    jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

    och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

    kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

  • Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • miyouuss
    Kalasbraigt skrev 2011-03-15 18:09:28 följande:
    Fick hem min igår :)
    Roligt:) har du börjat än? kom ihåg att ta för och efterbilder så att du själv ser resultat:)
  • miyouuss

    detta efter 11 dagar. 4 gånger behandlat med 1,0 och en behandling med 2,5


  • ludan8

    wow vilket resultat :) ger mej hopp! Funderar på att buda hem en från tradera och undrar om nån har nått tips på vilken av sorterna? Finns ju en del olika o man e ju rätt rädd om huden...

  • ludan8
    Längtandsfull skrev 2011-03-18 20:29:24 följande:
    jag har hört att man borde akta sig förr rollers under 500kr
    Det ligger säkert något i det, kollade nyss tradera och såg att en del kostade runt 150:- o blev lite skeptisk..
    Jag betalar gärna mer bara jag får nått som funkar.. dock tycker jag salongsbehandlingarna är lite dyra. Har du nått tips på dyrare varianter??
  • miyouuss
    ludan8 skrev 2011-03-18 19:58:42 följande:
    wow vilket resultat :) ger mej hopp! Funderar på att buda hem en från tradera och undrar om nån har nått tips på vilken av sorterna? Finns ju en del olika o man e ju rätt rädd om huden...
    jag har den svart-röda dermarollern. för mig väldigt bra:)
  • miyouuss
    Längtandsfull skrev 2011-03-18 20:29:24 följande:
    jag har hört att man borde akta sig förr rollers under 500kr
    Ja man får höra så mycket ibland, tror inte att salongernas egna är speciellt dyra, då de inte får återanvända dom.
  • ludan8
    miyouuss skrev 2011-03-18 21:42:09 följande:
    jag har den svart-röda dermarollern. för mig väldigt bra:)
    tack :) ska ge den ett försök då.. man kan ju börja o se med ett mindre område.. hur hårt trycker du??
    Verkligen jättefint resultat du fick :) dina kommer säkert bli nästintill osynliga :)
  • ludan8

    förresten det fanns två svartröda, minns du säljarens namn? Vill gärna ha samma som dej :)

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?