• miyouuss

    dermaroller, erfarenhet?

    jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

    jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

    och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

    kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

  • Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • Längtandsfull
    ludan8 skrev 2011-03-18 20:37:30 följande:
    Det ligger säkert något i det, kollade nyss tradera och såg att en del kostade runt 150:- o blev lite skeptisk..
    Jag betalar gärna mer bara jag får nått som funkar.. dock tycker jag salongsbehandlingarna är lite dyra. Har du nått tips på dyrare varianter??
     http://www.iinova.styleblogg.se/


    Kolla in hennes blogg.. Där finns all information om Dermarolling.

    Du kan även köpa roller genom henne.
    Kontakta henne.

    Vet inte priset men hon har fixat billigare..
  • Längtandsfull
    GirlieGirl skrev 2011-03-19 08:26:03 följande:
    Jag har beställt en dremaroller från japan hehe, kostade 75 kr totalt. Får väl se om den funkar
    75kr? oj det skulle inte jag våga..
    Dermaroller är en hyffsat dyr sak och jag skulle absolut vara försiktig med så billiga.

    Det kan ju vara en dålig fake som inte alls fungerar. Vem vet den kanske skadar mer än vad den gör nytta.
    Sen finns det dom fallen där det sålts begagnade rollers.. =( Mindre bra.

    Jag hade inte vågat. Jag vill veta att det är bra nya och fräscha saker jag använder.
  • ludan8
    Längtandsfull skrev 2011-03-18 22:21:35 följande:
     www.iinova.styleblogg.se/

    Kolla in hennes blogg.. Där finns all information om Dermarolling.

    Du kan även köpa roller genom henne.
    Kontakta henne.

    Vet inte priset men hon har fixat billigare..
    Du ska ha ett stort tack! Jag fick beställa genom henne till ett bra pris :) o känner mej säker på att inte bli lurad eftersom hon testat själv. Så tack tack tack för att du tog dej tid o svara!
  • Längtandsfull
    ludan8 skrev 2011-03-19 10:33:08 följande:
    Du ska ha ett stort tack! Jag fick beställa genom henne till ett bra pris :) o känner mej säker på att inte bli lurad eftersom hon testat själv. Så tack tack tack för att du tog dej tid o svara!
    Det var bara roligt att kunna hjälpa till.. Det är viktigt att ni får bra grejer och inte blir lurade.
    Vad tog hon i pris nu? Vet att hon nyligen sänkt priset..
  • ludan8
    Längtandsfull skrev 2011-03-19 11:53:04 följande:
    Det var bara roligt att kunna hjälpa till.. Det är viktigt att ni får bra grejer och inte blir lurade.
    Vad tog hon i pris nu? Vet att hon nyligen sänkt priset..
    Hon tog 370.- inkl frakt, tyckte det var ett kanonpris. Plus att hon har använt samma variant själv och visar både före och efterbilder. Ddet roliga var att det visade sej att vi bara bor 3 mil från varandra, världen är liten.Kändes mkt tryggare än att man kanske får nått med kassa nålar. Beställde även en dermastamp, som en stämpel man använder på mindre omr, har ett lite trist ärr i ansiktet. Har testat dermastampen på salong, dock kostade det totalt typ 5000:- på salong, o eftersom jag vet hur hon trycker så kändes det som jag lika bra kunde göra det själv o spara lite pengar.

    Har du själv använt dermarollern? Nyfiken på om du uppnått nått resultat?
  • Längtandsfull
    ludan8 skrev 2011-03-19 14:17:09 följande:
    Hon tog 370.- inkl frakt, tyckte det var ett kanonpris. Plus att hon har använt samma variant själv och visar både före och efterbilder. Ddet roliga var att det visade sej att vi bara bor 3 mil från varandra, världen är liten.Kändes mkt tryggare än att man kanske får nått med kassa nålar. Beställde även en dermastamp, som en stämpel man använder på mindre omr, har ett lite trist ärr i ansiktet. Har testat dermastampen på salong, dock kostade det totalt typ 5000:- på salong, o eftersom jag vet hur hon trycker så kändes det som jag lika bra kunde göra det själv o spara lite pengar.

    Har du själv använt dermarollern? Nyfiken på om du uppnått nått resultat?
    ja jag har också den rollern som du köpt nu då..
    Jag har inte fått hem min än så jag har inte testat. men den verkar ju ge fint resultat så det skall bli mycket spännande.

    Det är bra att ha ett serum som man blandar ihop med sin fuktkräm men det är svindyr så jag får nog vänta med den.. All info om det står på hennes blogg..
  • ludan8
    Längtandsfull skrev 2011-03-19 15:12:19 följande:
    ja jag har också den rollern som du köpt nu då..
    Jag har inte fått hem min än så jag har inte testat. men den verkar ju ge fint resultat så det skall bli mycket spännande.

    Det är bra att ha ett serum som man blandar ihop med sin fuktkräm men det är svindyr så jag får nog vänta med den.. All info om det står på hennes blogg..
    Jag har testat det serumet från flavo-c när jag gjorde på salong. och det blev jättefint resultat, dock svindyrt.
    Jag har läst till hudterapeut för några år sedan dock inte så mkt om grejer som dermaroller men jag vet ändå en del om huden och jag kan tipsa om att äta c-vitamintillskott under tiden du gör det. Även att smörja med mandel eller vetegroddsolja eftersom det innehåller vitamin E.. Det är lite billigare alternativ iaf :)
    Håller tummarna för att vi får fina resultat :)
Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?