• RingRing

    IVF/PGD väntar på eller är igång

    Hej!

    Tänkte starta upp en ny tråd där vi som väntar på eller är igång med IVF/PGD kan samlas.
    Jag vet att det redan finns en tråd för PGD:are men det är inte så många som är aktiva där så jag tänkte att jag startar upp en ny så kanske det är några fler som hittar hit. 
    Vore kul att få prata med andra som är igång med behandling eller som är i start groparna. 
     
     


    Ni kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak och Ellie....
  • Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång
  • Kattflickan

    Tycker mig se ett svagt pluss! Hoppas det stämmer! Så tidigt är det svårt att få ett tydligt svar. 

  • Susanne1975

    Grattis alla plussare! Solig

    Här har det inte hänt så mycket förutom att vi fick en remissbekräftelse från karolinska....denna eviga väntan! 

  • nellang
    Hejåhå skrev 2013-12-04 13:02:16 följande:
    Körde digitalt CB. Gravid 1-2

    Grattis Hejåhå. Då hoppas vi att det stannar den här gången. Vi vill inte ha nån mens nu.
  • Hejåhå
    nellang skrev 2013-12-06 12:59:37 följande:

    Grattis Hejåhå. Då hoppas vi att det stannar den här gången. Vi vill inte ha nån mens nu.
    Nej usch är rädd för mens.

    www.omlivetefter.blogspot.se/2013/12/en-testknarkares-gift.html

    Jag kan inte låta bli att testa. Googlat och kommer till trådar på FL där man inte sett stegring på ett par dagar och det varit missfall eller utomkveds.

    Jag har 10 gravtester till som bränner i lådan. Svårt att låta bli att inte testa imorgon bitti.
Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång