• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Skrutt 83
    Den lilla M skrev 2011-09-26 11:27:55 följande:
    Skrutt ja inte kul men som sagt hoppas dem tar ett hcg prov på dig i morgon så slipper du tveka!!

    TimRasmus: Ser en svag liten skugga på ditt test som borde indikera ett plus.. men testa igen i morgon och gärna med ett test som mäter lägre miu halt än 25. Tex rfsu testa tidigt eller one step! Håller tummarna :)
    Ja ingen förhoppning om att jag är gravid trots utebliven mens och massa symtom, tror jag aldrig hade äl.. Men hoppas på att få återse den snart så man kan få börja försöka igen. Blir orolig att nån liten mini-rest sitter kvar så det finns mikro hcg som gör att kroppen inte kommer igång.. Ska stå på mig och hoppas på både hcg.prov och vul..
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • veronica78

    Har lagt upp stegring på mina test i mitt galleri om någon är intresserad! BIM -4 till BIM +2. 

  • Den lilla M

    litemindrevanlig, ser en skugga men den ser grå ut. hur ser det ut i verkligheten är den rosa/röd?


    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M

    veronica: det var en stark stegring.. är du säker på att du bara har en där inne.. du kanske har två inneboende Flört


    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Skrutt 83
    Guacamole skrev 2011-09-26 11:38:10 följande:


    Ser ut som ett väldigt tidigt plus! :D Vilken dag är du på?
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • veronica78
    veronica78 skrev 2011-09-26 11:44:10 följande:
    Har lagt upp stegring på mina test i mitt galleri om någon är intresserad! BIM -4 till BIM +2. 
    Sorry, BIM -6 ska det vara! Yr i mössan, kan jag ej hjälpa (hormoner)...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester