• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Bubbs
    Knasten83 skrev 2011-10-06 15:48:05 följande:
    jag ser också ett streck, det kan ju bara bli starkare om det e ngt så testa i övermorgon eller söndag igen! :)
    Det ska jag göra, håller er uppdaterade! :)
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-06 15:46:13 följande:
    ja visst gör man.. det här är ju något man vill så himla mycket så det går liksom inte att vara logisk på nåt underligt vis..

    Men vi håller tummarna och fortsätter kämpa
    Ja, visst är det så. Håller tummarna för er allihop. :D
  • Bubbs
    Stinis83 skrev 2011-10-06 15:53:32 följande:
    Albins och Detejagdet, grattis! :)

    Bubbs, jag tycker det ser rätt tydligt ut, behövde inte anstränga mig för att se det i mobilen :) Håller tummarna för att det blir starkare!
    Jag håller också tummarna :) Tack för svaret!
  • Lufsan

    nu vänder jag mig till er, jag hoppas att ni kan hjälpa mig. 
    Jag är på BIM-6



     



    Tack på förhand!
    En dag i sänder.
  • Ljushuvudet

    Lufsan:
    Jag ser inte heller något tyvärr, men du harju långt till BIM så hoppas du får ditt plus Skrattande

  • EmmaW84

    Här var det nog också en kemisk graviditet/ tidigt missfall för plussen försvann och jag började blöda igår  :( 

  • Knasten83
    EmmaW84 skrev 2011-10-06 16:22:12 följande:
    Här var det nog också en kemisk graviditet/ tidigt missfall för plussen försvann och jag började blöda igår  :( 
    fy va tråkigt o höra....:( Hoppas ni lyckas nästa gång!!
  • Choccolat
    EmmaW84 skrev 2011-10-06 16:22:12 följande:
    Här var det nog också en kemisk graviditet/ tidigt missfall för plussen försvann och jag började blöda igår  :( 
    Neeeeej!!!!!!!!!!
  • lilaemma

    ehm... kunde inte låta bli. Testade med ett babytimes känsliga (10mul) trots att jag inte skulle testa förräns absolut tidigast på lördag och trots att jag kissat ganska nyss... och så ser jag nånting inom tidsramen... och så kan jag inte ta kort för att mobilens batteri är slut... nu har tiden gått ut... får ju alltid efter tiden plus, men... gaaaah... vet inte vad jag ska tro om det här... och måste bara säga nått till någon... (inte min man ;) )

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester