• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ljushuvudet

    Nej, klart vi vet det FAST under kan se du. Finns inget rätt eller fel när det gäller hur hjärnan  fungerar när man bara har bebis i tankarna

    Nej, det är inget fel på din syn, det syns ett till streck

  • Tisseltassel

    Nu börjar det verkligen klia i testarfingrarna, äl+6 idag och jag hade lovat mig själv att vänta till måndag men det blir nog ogenomförbart.

  • Skrutt 83
    Gummsan skrev 2011-10-07 08:03:41 följande:
    Är detta gravtest defekt???? Fattar noll.... 


     
    Tror absolut du är gravid och att det negativa testet beror på att du inte höll dig emellan. När är bim? Håller tummarna!!

    Slemmtorsk: Ser absolut något på testet men tror dessvärre det är skåran som syns, det ser dels för smalt ut och det bör vara helt omöjligt att få ett streck bara ca 4 dagar efter äl.. Hoppas dock på att du får ett jättefint tydligt plus ändå om ett par dagar! Vet att det är svårt att vänta och låta bli att testa men har hört mkt negativt om RFSU testa tidigt.. Att de till och med visat plus senare än andra test. Håller tummarna för att det här är din månad!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • lilaemma

    ok. Så jag var också uppe och testade vid 4 i natt... babytimes 10mul... tyckte igen att jag såg nått. Konstaterade att det bara är att testytan blir väldigt blank... gick och la mig igen. Tittade på testet nu igen. Nu är det så där positivt igen. Vet att det inte gills, men tycker ju att det är mer positivt än vad de andra varit när de torkat helt... Jag är knäpp, jag vet, men kan ändå inte låta bli... måste ju testa i morgon igen... Ska lägga upp en bild så fort jag får en chans

  • sweasmamma

    Hej alla! har lästa heeeela tråden idag på jobbSkrattande mycket intressant och rolig läsning !!

    jag fick ett svagt streck på bim-4,samma dag en blödning som sparsamt varade i 1 1/2 dag och efter det har jag bara testat med cb digital med eftermiddagskiss,inte gravid!!

    Rynkar på näsan 
    ni som har sån koll på tester osv,har ni koll på livmodertappen också?=) 

  • Knasten83
    sweasmamma skrev 2011-10-07 14:12:48 följande:
    Hej alla! har lästa heeeela tråden idag på jobbSkrattande mycket intressant och rolig läsning !!

    jag fick ett svagt streck på bim-4,samma dag en blödning som sparsamt varade i 1 1/2 dag och efter det har jag bara testat med cb digital med eftermiddagskiss,inte gravid!!

    Rynkar på näsan 
    ni som har sån koll på tester osv,har ni koll på livmodertappen också?=) 
    under min förra "försök-att-bli-gravid-period" hade jag koll på tappen.. ngt speciellt du undrar över?
  • sweasmamma

    ja nu när jag hade min blödning så va tappen mjuk ,svampig typ men hård nu,nästan lite öppen känns det som .ÄL på g då eller??? =)

     

  • Den lilla M
    http://pernille.info denna sida tycker jag stämmer in bra på hur min tapp beter sig under min cykel.. när jag har ÄL så är min tapp högt placerad, mjuk och väldigt öppen. nu när det är dags för mens så är den låg hård och stängd (sen så öppnar den sig nån timme innan mensen börjar)
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester