• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Den lilla M

    när jag har varit gravid så har min tapp varit hård men med ett mjukt lager på. typ som man skulle ha klätt in den i två eller tre lager med sammet haha


    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • sweasmamma

    ja precis... så känns typ min nu men känns lite öppen,dag 9 efter första bim-dagen!fast men mjuk omkring liksom

    Jag har en dotter sen innan men kollade aldrig min tapp under min grav =) 

  • Skubberumpan
    Första bilden är från imorse, är nu 36 dar sen min förra mens.
    Tror min cykel ligger på 33-34 dar som mest så jag tror att jag passerat bim.
    Andra bilden är från mitt på dan, tycker mig ev ana ett svagt, svagt sträck där med. 
    Har mörklagt dom lite, lättare att se, om det nu är nån som ser något?


  • sweasmamma
    Den lilla M skrev 2011-10-07 15:55:06 följande:
    pumann: då skulle jag tro att du närmar dig ÄL.. 
    ja det känns lite som det ja=) då får jag se till att ragga upp maken min idag ..och ett par dagar till framöver 
  • Choccolat
    lilaemma skrev 2011-10-07 12:36:39 följande:

    ok. Så jag var också uppe och testade vid 4 i natt... babytimes 10mul... tyckte igen att jag såg nått. Konstaterade att det bara är att testytan blir väldigt blank... gick och la mig igen. Tittade på testet nu igen. Nu är det så där positivt igen. Vet att det inte gills, men tycker ju att det är mer positivt än vad de andra varit när de torkat helt... Jag är knäpp, jag vet, men kan ändå inte låta bli... måste ju testa i morgon igen... Ska lägga upp en bild så fort jag får en chans


    Kan du se till att förbereda dig så väl då att du har kameran klar och beredd!

    Ta ett kort innan tiden är inne, dvs då du alltid får plus, och sen ett när tiden är inne...
    Nu har du berättat så mycket hur dom ser ut att du måste lägga ut bilder! =))
  • Bubbs
    Marie-anne skrev 2011-10-07 02:38:53 följande:
    bubbs! visst var ditt test ett aco preg? så där såg mina två ut oxå, ändå sa BM nej!
    Hej, jag vet faktiskt inte, det står inget märke på förpackningen och de är köpta via internet, http://www.minipris-tester.se/
  • BejbyBoo
    Skubberumpan skrev 2011-10-07 15:54:43 följande:
    Första bilden är från imorse, är nu 36 dar sen min förra mens.
    Tror min cykel ligger på 33-34 dar som mest så jag tror att jag passerat bim.
    Andra bilden är från mitt på dan, tycker mig ev ana ett svagt, svagt sträck där med. 
    Har mörklagt dom lite, lättare att se, om det nu är nån som ser något?

     


     


    Ser tyvärr inget alls.
    ♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • RS89
    Skubberumpan skrev 2011-10-07 15:54:43 följande:
    Första bilden är från imorse, är nu 36 dar sen min förra mens.
    Tror min cykel ligger på 33-34 dar som mest så jag tror att jag passerat bim.
    Andra bilden är från mitt på dan, tycker mig ev ana ett svagt, svagt sträck där med. 
    Har mörklagt dom lite, lättare att se, om det nu är nån som ser något?

     


     


    jag ser något på ettan =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester