• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • lilaemma


    Dagens test.... insåg för sent att det var 25 och inte 10 mul, men ser ändå nånting i verkligheten.. det här börjar bli spännande igen... får väl se om det syns nått på bilden... Nu är det ju taget innom tidsramen...Nån som kan invertera eller leka med färger? Har inte nått bra program på den här datorn...
  • lilaemma

    Timrasmus: Jag har ingen BIM ;) Har inte fått tillbaka mensen sen dottern föddes för snart 14 månader sedan....

  • Soffiie

    lillemma aha  ok men då kankse ni ska få ett syskon då =)


    vad länge du får vänta jg fick mensen efter 1 månad

  • Gummsan


    lilaemma skrev 2011-10-08 08:01:51 följande:

     


    Dagens test.... insåg för sent att det var 25 och inte 10 mul, men ser ändå nånting i verkligheten.. det här börjar bli spännande igen... får väl se om det syns nått på bilden... Nu är det ju taget innom tidsramen...Nån som kan invertera eller leka med färger? Har inte nått bra program på den här datorn...
    Grattis!
  • lilaemma


    så här ser det ut när det torkar (det gör de alltid för mig). (Fast tycker det ser vitare ut på bilden än irl)
  • LillSnurr82

    Ingen som typ kan inboxa sin mail till mig så kan jag maila bilden från iphonen så kan nån lägga upp bilden åt mig?

  • lilaemma
    Gummsan skrev 2011-10-08 08:09:53 följande:
    Grattis!
    Tack! Men jag hoppar inte högt ännu... Får väl testa igen om se om det verkligen blir ett tydligt streck...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester