• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jennie83
    johanna1992 skrev 2011-11-13 07:42:25 följande:


    Vad tror ni om detta testet är jag gravid eller inte? sträcket var pytte pytt starkare men inte alls mycket tacksam för svar måste veta
    GRATTIS

    Helt klart gravid!!!
  • viplanerar09

    Har du inga fler tester? För tyvärr tycker jag att sträcket ser ut att inte riktigt sitter rätt!! Den är lite förtjutet och sne

  • Stinis83

    Ingen anledning till oro Johanna :) Det spänner och drar och känns ofta som mensvärk, men i mitt fall har det varit lite intensivare t.o.m :) Och skulle det sluta kännas så behöver du inte vara orolig för det heller. Men båda mina graviditeter har jag känt som att mensen ska komma precis när som helst :) Så grattis och njut :) Har ni försökt länge?

  • Maho81

    Mari-Anne: Jag får ingen stor flytningsklump, men jag har mycket mer flytningar än vad jag brukar ha, känner mig blöt mellan benen och i trosan hela tiden, ven om jag precis gått på toa.

  • johanna1992

    vi har inte försökt länge. 6 månader men gjort helt fel jag har bara läst att det var ÄL 2 veckor efter mens och ja har inte tagit ÄL test. men så sa min barnmorska på UM att det var ca 2 veckor innan mensen ska komma. så vi testade och på första försöket. därför är jag helt sån att det kan inte vara sant. Men sjukt glad är jag. :D


    Amye skrev 2011-11-13 08:50:47 följande:
    Johanna 1992 grattis www.familjeliv.se/Hem/amye/galleri.php?cur_al...# så såg mitt ut när jag +a är i v 38 nu
    står att ja inte har behörighet så kan inte kolla. :(
    viplanerar09 skrev 2011-11-13 08:41:17 följande:
    Har du inga fler tester? För tyvärr tycker jag att sträcket ser ut att inte riktigt sitter rätt!! Den är lite förtjutet och sne
    Jag har inte det. men ska kolla på tisdag igen på UM om det är neg så ska jag köpa ett nytt och testa själv. sen får man vänta tills nästa gång om det inte skulle vara något.
  • johanna1992
    sweasmamma skrev 2011-11-13 08:52:45 följande:
    man blir ju lite avis!! ÄR DET INTE MIN TUR SNART Rynkar på näsan   SkrattandeSkrattande
    men klart man är glad för allas skull =) KRAM 
    Jag har varit jätte avis p många av mina vänner som har barn ja ville oxå ha ett och snutta på. Får hoppas att du blir gravid snart och att mitt andra test visar possetivt :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester